![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Ik hoop dat we volgende keer beter weer hebben en we alle show's kunnen zien en doorgaan.We dachten eigenlijk dat het afgelopen was aangezien we afgelast hoorde. Ook liepen een hoop mensen weg op dat moment. Op de terugweg de red Arrows gezien met aangepast programma.Was zeer indrukwekkend! Maar geen f16's Al met al was het een leuke dag en een mooi evenement.
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. Laatst gewijzigd door Bullet3030; 17 september 2011 om 18:11 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
Wij waren er op vrijdag. Speciaal voor de Red Arrows gekomen, jammer, misschen volgende jaar weer. Wel die RedBull Bolkow gezien, grappig idd, loopings met een heli, dat zie je verder alleen een Apache doen. Ik vond vooral de Eurofighter indrukwekkend.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |