![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 46
| Citaat:
maar 360km/h is wel een raar PR-etje voor jou.... goede voorbereiding is het halve werk.
__________________ Modelheli: Raptor 50v2, T-Rex, Zoom 400, bell 212, Lama LLC AERIA: PPL SEP (aerobatic), TMG, MLA: RPL G; paragliding: total 1460 h | |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Als ULM telt dan ben ik aan zet Ikke met mijn Quicksilver MX2 en Rotax 503 heel wat jaartjes geleden ![]() ![]() ![]()
__________________ |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
@Stevo cooool! Oldschool Van welk vliegveld vloog je?
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! Laatst gewijzigd door JVDO; 27 augustus 2011 om 15:55 |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Thx maat, very oldskool Dit toestel vat eigenlijk samen wat Ultralight voor mij betekend alhoewel ik lessen had gevolgd op een Rans Coyote in Buzet en daar ook mijn eerste solo mee heb gedaan. Toch maar besloten om een Quicksilver te kopen, de oerULM (en ook wat goedkoper dan een Rans Vliegveld is EBZU (Zuinkerke , West Vlaanderen). Was toen lid van Zuienkerke Aviaton Op de 2de foto zie je de Noordzee en Wenduine nabij De Haan liggen en op de laatste foto zie je nog net industrieterrein "De Blauwe Toren" te Brugge Sint Pieters Stevo
__________________ |
| | |
| | #80 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
| Citaat:
Ik heb sinds juli mijn ulm licentie (EBKT). Mijn pa vliegt al 15jaar in Baisy Thy.
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! | |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2010 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 23
|
Hoi mannen, Er zijn wat evoluties in mijn opleiding! CPL-IR-MEP examen staat er aan te komen en ik ben ondertussen ook met een grondfunctie begonnen bij Jetairfly die mijn de garantie geeft dat ik na enige prestaties op de grond kan beginnen aan een 737NG type rating bij hun eigen TRTO! Hopelijk midden volgend jaar op FL370 richting de Griekse eilanden! |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2003 Locatie: Weesp
|
Hoi Bongose, nou, gefeliciteerd, klinkt super ! Ik hoop dat de TR (Type Rating of typebevoegdheid om een bepaald type toestel te mogen/kunnen besturen) dat het niet teveel heeft gekost. Straks weer even zelf de lucht doorklieven, hoop ik (met toestel op plaatje hiernaast/pica). Zit nu nog in warme sector, komt een koufront aan bewolking gaat dan omhoog als het goed is. Dat weer, daar heb jij veel minder last van nu je IR bevoegd bent (Instrument Rating, blindvliegen). Ai, teveel crosswind dus gaat niet door. Maar gelukkig a.s. zondag wel indoorvliegen, zonder cross(zij)wind ! Laatst gewijzigd door Marcelair; 21 januari 2012 om 11:59 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |