![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2008
|
Ik post normaliter weinig tot zeer weinig, maar dit zullen jullie wel leuk vinden, als je het niet leuk vind, sla dit topic dan maar over! De opening van deze dag waarbij de Fairplay 26 een soort van lint gespannen tussen de Furie en de Adriaan wegvaart. Natuurlijk doen de kapiteins hun best om het publiek te vermaken, wat een geweld! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Neem ook eens een kijkje op farmerforum Laatst gewijzigd door Stigter; 28 mei 2011 om 14:37 |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
__________________ Neem ook eens een kijkje op farmerforum Laatst gewijzigd door Stigter; 28 mei 2011 om 14:39 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Dat heb jij goed, maar ze vermaken wel het publiek ermee. Dit jaar stond Fairplay in de picture, de heren van Smit hielden zich rustig
__________________ Neem ook eens een kijkje op farmerforum |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2003 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 35
|
Hele mooie foto's!! En moooooie loodstenders!! Union Diamond had ik gisteren naar binnen met de Giant 4 naar de waalhaven....Mooie en fijne sleepboot!! Als grappige nooit kreeg ik enkele weken geleden op een flinke japanse tanker de vraag van de kapitein wat die "gele sleepboten" nu altijd bij hun in de buurt doen...want hij ziet ze al jaren maar heeft er nog nooit eentje ter assistentie gehad. Groeten Justus
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Hahah, Met het geluk dat ik vanuit de slaapkamer op scheepswerf De Haas kijk zie ik wel vaker wat schepen liggen! (ook beschadigde zoals de Smit Polen laatst). Die tender zorgde er voor dat enkele mensen al nat werden voordat het ging regenen Helaas stond er ontzettend veel wind, zodat de traditionele spuitdemonstraties maar werden over geslagen.. Publiek werd toch echt wel nat. Vlootschouw werd afgeraffeld had ik het idee, maar dat zal wel komen omdat het vrij druk was op de Waterweg (2 grote containerschepen die elkaar tegemoet kwamen) ps, een kleine selectie van de Dag van de Sleepvaart 2010 vind je hier Het weer was toen een stuk beter dan vandaag en had het idee dat er toen ook wat meer slepers waren.
__________________ Neem ook eens een kijkje op farmerforum Laatst gewijzigd door Stigter; 28 mei 2011 om 16:38 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2003 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 35
| Ik heb het geluk dat ik 23 weken per jaar op zeeschepen door de regio rondscheur....en nog vind ik zulke foto's mooi!!
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |