![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Als ik zo'n geluid hoor, controleer ik mijn short. Het schijnt dat A10 vertraagd tijdens afvuren van kanon. Hier boven Maas en Waal wordt ook fiks laaggeoefend door jets en heli's, A10 heb ik nog niet gezien.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Mocht de piloot te lang de trekker overhalen, dan zal het vliegtuig uit de lucht vallen vanwege de terugslag. Ik heb ooit gehoord dat het niet veel langer dan 3 sec mag zijn.... Je weet niet wat je meemaakt als je dat wapen hoort, lijkt wel een grote bromvlieg!
__________________ -Vulneratus Nec Victus- |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
ik zit voor mn werk nu in Engeland langs de oostkust. Ook hier genoeg te zien in de lucht. Woensdag 2 Typhoons. Kwamen eerst laag over de zee aan. Toen klommen ze omhoog, gingen samen wat rondjes vliegen. Daarna een aantal minuten dogfight en toen gingen ze er weer vandoor om verderop te gaan spelen. Donderdag kwamen er 4 Tornado's over. De voorste 2 schuin achter en heel dicht bij elkaar. een stukje later de andere 2. Mooi om te zien, en een leuke afwisseling tussen het werken door!
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik heb gehoord dat die 2e motor er vooral is om de terugslag te overwinnen, anders heeft hij niet genoeg vermogen.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #22 (permalink) | |||
| Lid sinds: 23 januari 2006 Locatie: Delft Leeftijd: 22
| Citaat:
Citaat:
oh, en de kogels zijn na n paar seconden op (met 66 of 100 kogels per seconde gaat dat nogal hard, elke kogel is genoeg om n tank te mollen Citaat:
desondanks, haal dr n upgrade overheen, dan is dit een veel capabeler anti grond wapen dan n vliegtuig dat zo snel vliegt dat je t doel niet eens ziet. (/JSF) "Fart of God"
__________________ TX: mx-12 40.925 kan88. Depron TigerMoth in aanbouw. Laatst gewijzigd door Alexander; 15 oktober 2011 om 15:39 | |||
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
| Citaat:
Grtz, Hans ![]()
__________________ No Guts No Glory! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |