![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #214 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Nuenen Leeftijd: 22
|
ken je frietjes frituren terwijl je rijd, geen mcdrive meer nodig
__________________ | Xray Fk05 | Tekin RS pro | Jato 3.3 | (tijdelijk offline)www.fvracing.tk www.airbrush-attack.com |
| | |
| | #216 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Huh, waar zie jij die verschillen dan?
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #218 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Typisch geval van "paaltje"
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #220 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
de bedoeling is om de wagen klassiek te "restaureren" hij staat al 3 jaar stil reden van de koop is de motor... daar kan ik een serieus aantal pk uithalen... ongetuned heeft deze 2000 zespitter 129pk... met klassiek bedoel ik dan met de chrome omlijsting, dikke bbs velgen anders wil ik van de wagen geen showkar maken... gewoon een ode aan BMW :P | |
|
| | #222 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
| Citaat:
![]() Maar dieheeft gewoon rijke ouders (dit zegt dus niets over Impreza-GTT)
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal | |
| | |
| | #223 (permalink) |
| Guest
|
ik rijd een rode peugeot 205 1,8 vierpitter diesel gesloten voertuig voor 2 personen en geen achterbank maar een vlakke plaat staal (daar betaal je verekes veel verzekering voor en je hebt geen belasting voordeel meer).achterin past precies een vleugel van 1,5 m lang hij is uit 91 met 310000 km op de teller. ik rijd meer korte afstanden en dan is het gemidelde gebruik rijd die 1 op 18,5. |
|
| | #224 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
ik haat het als mensen zeggen dat ik rijk ben, dat ben ik dus niet!!!!!!!! kan ik er wat aan doen dat de mensen tegenwoordig niet graag meer werken ten eerste ze zouden allemaal moeten weten hoeveel ik werk in het weekend en tijdens de week na school, zouden ze al heel wat minder praten van rijke mens ten tweede mijn pa is misschien wel zelfstandig bakker, en jullie denken dat ik veel geld krijg van papa, maar je zit er dan FERM NAAST!!!!!! maar ik mag de boel wel zelf betalen net zoals mijn andere bmw. het enige wat ik krijg is een tankkaart :P en verzekering. ik wil niet agressief overkomen maar dat zou je toch? rijke mens nu weer on-topic... | |
|
| | #225 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
| Citaat:
Off-Road Racer: Citaat:
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |