![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #256 (permalink) |
| Guest
| Citaat: Tis dus ook mijn bedoeling om straks een enduro te kopen en om te bouwen naar SM. Toevallig was ik vandaag nog aan het kijken voor een Husaberg Maar ik denk dat het toch maar een LC4 moet gaan worden. Tot die tijd moet ik het met een Honda XR250 uit '90 doen Ik heb BTW dezelfde hefbrug maar dan in het geel |
|
| | #257 (permalink) |
| Guest
|
deze husa is eventueel ook te koop hoor zit alles op wat een NK rijder zich kan wensen , aangepaste WP schokbrekers , geflowde cilinderkop met extra grote titanium kleppen , hoge nokkenas , wiseco zuiger helemaal nieuw , excell velgen , brembo remmen voor en achter , hydraulische koppeling (eigenmaak) 6 bak !! ookal gebruik je alleen de 2 3 en 4 op de baan . rvs uitlaatbochten met een FP demper , het ding maakt het geluid van een opstijgende dakota |
|
| | #258 (permalink) |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
|
Ik heb zaterdag mijn nieuwe -gebruikte- auto opgehaald. Ik ben er blij mee in ieder geval. Zaterdag voelde ik me een beetje als op mijn achtste verjaardag; ik werd voreg wakker en kon natuurlijk niet meer slapen. Anyway, fotootje: ![]() Een Clio Renault Sport dus. 2.0 16V
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... |
| | |
| | #259 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2004 Locatie: Zevenhoven Leeftijd: 49
|
Hier is de mijne: Volvo 850T5R uit 1995. MOTOR: TURBO Cilinders: Vijf Kleppen: Twintig Cilinderinhoud: 2319 cc. Versnellingsbak: handgeschakeld (5-bak) Vermogen: standaard 240 pk, gechiptuned (Rica) naar 305 pk en 443 Newton meter koppel. Top: -> 280 km/u Acceleratie: 6 sec. naar 100 km/u, 20 sec. naar 200 km/u INTERIEUR Alcantara/zwart lederen bekleding Electrisch, traploos instelbare voorstoelen met 3 geheugen standen Verwarmbare voorstoelen Horizontaal en verticaal verstelbaar alcantara/lederen stuurwiel 'Black woodline'dashboard inclusief tunnelconsole Vijf hoofdsteunen Airbag bestuurder SIPS-bag (airbag) in beide voorstoelen Automatische gordelspanners voor Automatische hoogteverstelling veiligheidsgordels voor A-symmetrisch neerklapbare achterbank Geïntegreerd kinderzitje achter Midden armsteun voor en achter Bekerhouder voor Electric Climate Control (links en rechts apart instelbaar) Cruise control Boordcomputer / electronisch informatie centrum Buitentemperatuurmeter Toerenteller Turbometer Volvo Guard Alarm Bagage afdekhoes (oprolbaar) Beschermnet (te splitsen en oprolbaar) EXTERIEUR Kleur: Zwart ABS Traction Control Side Impact Protection System Stuurbekrachtiging Vijf-spaaks 17 inch 'Titan' lichtmetalen velgen met 215/45 ZR 17 goodyear F1-g3 banden Mistlampen voor Buitenspiegel en bumpers in exterieurkleur Zwarte roofrails Getint glas Centrale deurvergrendeling met afstandbediening Koplampwissers met sproeiers Electrisch bedienbare, verwarmbare buitenspiegels Electrisch bedienbare ramen voor en achter Electrisch bedienbaar glazen shuif-/kanteldak Achterspoiler in carosseriekleur met derde remlicht AUDIO Volvo radio-/cassette-/cd-speler SC 801 met 8 speakers, RDS (4x 20 Watt) CD-wisselaar (Volvo, 6 cd's) Raamantenne in achterste linker zijruit en amplifier. Eric. Laatst gewijzigd door erichevy; 10 april 2010 om 12:31 |
| | |
| | #260 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 28
|
ik rijdt een bmw 325i coupe met 192pk uit 91 http://img181.imageshack.us/my.php?i...ring001fp2.jpg inmiddels andere m3 velgen erop
__________________ Wat niet weet wat niet deert ik lees en ik leer |
| | |
| | #261 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2005 Locatie: Genk - België - EBZW Leeftijd: 45
|
Mijn klassiekers: ![]() ![]() Mijn dagelijks vervoer: ![]() en nog een Ford Ka maar dat is te belachelijk om een foto van te plaatsen
__________________ It's only when you look at an ant through a magnifying glass on a sunny day that you realise how often they burst into flames. |
| | |
| | #264 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 januari 2006 Locatie: Dronten, Flevoland Leeftijd: 21
| Citaat:
Mischien krijgt hij nog wel een likje verf, maar zal naar 1 dagje toch niet meer veel van over zijn Jorrit
__________________ - Kyosho V-one RRR / JP FX12 + Collari - GRP tyres - SPECTRUM DX-3.0 Model Racing Midland | |
| | |
| | #266 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #268 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
| Mijn "Bella" Een Alfa Romeo 156 1.9 JTD uit 2000. Uitgerust met Sportpakket III, dit houdt in: Verlaagd, 16" lm velgen, volledig leren MOMO interieur etc,etc.....
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| | |
| | #269 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Mijn voertuig (geen foto's) Is een authentieke, doch voor de kenner zeer herkenbare Batavus Barcelone, herenmodel Met kettingslot, en verschillende touwtjes, tie-wraps en stukken ducktape.
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #270 (permalink) |
| Guest
|
Voila, enkele fototjes van mij in mijn MG ZR in actie op de clubspecial in Zandvoort. Het is mijn alledaagse wagen, maar wou hem eens op circuit loslaten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder rijd ik met een '00 Yamaha R6 (koningsblauw), een Fausto Coppi (race) en een Trek 8000sl (mtb) een Kyosho electro 1/10 (typenaam vergeten) en natuurlijk mijn FW05T die ik net heb gekocht! |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |