![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #391 (permalink) |
| Lid sinds: 11 september 2005 Locatie: Zottegem, Oost Vlaanderen Leeftijd: 21
|
ik rijd zelf nog niet
__________________ Hitec Aurora 9, Funtana x100, funcub, gemini, 1.9m f4u corsair, zagi, gp patriot, etc. Laatst gewijzigd door Acropilot; 16 maart 2008 om 21:09 |
| | |
| | #395 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
|
nounou, Ik zal mijn boeker is op het internet gooien.... ![]() Dit heeft mijn boeker voor opties Licht metalen velgen* Vering Een echte zacht rubbere kuipstoel. kilometerteller 7 versnellingen !! Terrein banden Verlichting... een toeter en natuurlijk een dikke geluidsinstalatie ![]() Mijn Aanhanger 4 banden met schommelas een hele stelage voor de schepen en verlichting natuurlijk
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #400 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2007
|
Over enkele dagen heb ik een Belgische Alfa 147 GTA. Zaterdag gaan we het 250PK kanon ophalen en die word meteen voorzien van een andere chip. Zo achterlijk zijn ze in belgie toch wel dat dat ze iets verbieden wat zelfs alfa niet kan testen. Dus de politie al helemaal niet. 265PK lijkt me meer dan voldoende. Schrik alleen nog van de fiscale PK`s maar ja met een auto uit 2003 is dat nog goed tedoen.
__________________ Pro-Match Racing - Nobody does it better!www.ProMatchRacing.com TOP Racing - Tokyo hobbies Optional Parts www.top-racing.jp |
| | |
| | #401 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 30
| Een 4,1L en dan maar 110PK, t zijn geen super motorenbouwers die amerikanen. Het gaat eigenlijk nooit kapot want het wordt niet belast, maar toch is het érg weinig 110PK uit een 4,1L. Dat is per cc nog minder PK's dan er uit mn Trabant komt (600cc met 26PK) :P Wel geinig zo'n cruiser natuurlijk
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again |
| | |
| | #402 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ De beste redders staan aan wal. | |
| | |
| | #403 (permalink) |
| Lid sinds: 16 januari 2006 Leeftijd: 20
|
Inderdaad die Amerikanen bouwen niet de meest efficiente motoren. Mijn vader heeft ook een 4 cilinder lijn, 2,2L en daar komt geloof ik 135PK uit. Niet echt een harde vergelijking, een Yamaha R1 uit 2007 pompt uit een 1000CC blok 180PK
__________________ To be old and wise, you have to be young and stupid first |
| | |
| | #404 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 juli 2005 Locatie: Gierle, Belgium Leeftijd: 29
| Citaat:
__________________ Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.Seaslugs | |
| | |
| | #405 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 30
| Citaat:
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |