![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #511 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2004 Locatie: Deventer Leeftijd: 25
|
Een fiat panda ![]() En ik rij er niet op, maar toch is het voor mij een voertuig: Quicksilver310ADV 2008 met suzuki DF5 2007
__________________ Reeds gebouwd: Anja SL-35 , Paula III | Nog te bouwen: Dolly, Charter en Guillows Arrow | Voor Cox, pm me! Laatst gewijzigd door glaerox; 9 maart 2009 om 09:34 |
| | |
| | #513 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2005 Locatie: Hoogvliet
|
Dan zal ik alles maar posten gezien meerdere vormen van transport heb Al jaren de AW11 ![]() De elektro fiets,.tussen de resten van vorig weekend knutselen aan huis. ![]() De Yamaha big wheel dune bike 200cc voor de overgebleven fun uurtjes,. ![]() De bootjes,. Ben bij deze net een besturing aan het inbouwen voor het komende vaar jaar. ![]() ![]() De vleugel,. April staat weer vol gepland,. ![]() Foto van me inlineskates laat ik maar achterwege :P |
| | |
| | #516 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #521 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
| das waar ja!! ik gebruik hem nog steeds en de extra staat er ook nog altijd in. wat remke bedoelt is mijn vliegtuig aanhanger, dit is een begravenis aanhanger uit 1969. deze aanhagers weren toen gebruikt in duitsland inplaats van een lijkwagen. |
| | |
| | #524 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
ja, zoals hij hier op de foto staat was hij nog niet helemaal af, de deur is eruit omdat ik er mee bezig was het raam en de binnenbekleding erop te zetten. dit was een paar week geleden, momenteel is hij klaar, en rijd ik er mee. heb er anderhalf jaar aan gewerkt, (niet continue) en hem destijds voor 500,- in frankrijk gekocht, zonder motor en zonder binnen bekleding, nu zit er nee geriviseerde 2300 motor in, nieuw leren interieur, en is hij van de grond af opgebouwd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |