![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #647 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 18
|
ja idd, sommige boutjes roesten al, maar de meeste zijn al van RVS, gelukkig en om de 2 dagen effe schoonmaken, maar t word al beter hier. 't dooit als een gek
__________________ Druk bezig met de Smit Hunter, en Alina De Springer + bakje op laag pitje Mvg Jeroen |
| | |
| | #648 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Hier was zo goed als alle sneeuw weg. Maar in een kwartiertje tijd is het toch weer wit geworden
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #649 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Neeroeteren. Clublid: De Vliegende Hollander. Leeftijd: 24
|
Zo, weer even opnieuw, gezien ik de fotos's ergens anders moest plaatsen Maar dit was dan mijn 2e Fiat Tipo Helaas niet veel foto's van de buitenkant, gezien ik ik meer met interieur bezig was Zo zag ze er standaard uit. ![]() Uit elkaar ![]() Onderdeeltjes gespoten ![]() Weer in elkaar @ Night ![]() Steeds meer uit elkaar halen en spuiten ![]() Asbak klepje werd nog gespoten. ![]() Gezien mijn tipo geen airbag had :P ![]() 4 extra instrumenten ![]() ![]() En dan gebeurt je dit ![]() ![]() Grtz
__________________ Mannen hebben naast vrouwen ook een andere hobby nodig! Laatst gewijzigd door Turbo-Dreams; 16 januari 2010 om 20:57 Reden: toevoeging. |
| | |
| | #651 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 december 2009 Locatie: Hoeksche Waard Leeftijd: 42
|
In het weekend rij ik in mijn 1 op 1 "RC" hobby auto. Mijn Clio R20! (Het zal duidelijk zijn dat ik hier door de weeks niet in rij ![]() ![]()
__________________ • Serpent 811 Cobra-T • E-Revo • TRF 415 MSX • Hpi Vorza met DX3S en Summit |
| | |
| | #653 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
HEEL vet
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #656 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Hoi, Mijn eerste auto:Fiat Cinquecento 1.1 0,5 bar turbo. 100PK Langzaam verbouwd met momenteel een 1.2 1 br turbo á 160K 230Nm koppel. Daarbij ook gehad. Daihatsu Charade 1992 Renault Clio RS 1.8 En heb nu nog een Renault Twingo voor het dagelijkse vervoer. En een scooter. Wel aangepast ivm wat persoonlijke mankementen. Project topic. www.hyper-tuning.nl :: Onderwerp bekijken - TurboCinqy's Project --> Een recente plaatje zoals hij voor nu even is. ![]() Laatste geschoten filmpje á 6 weken terug YouTube - Cinquecento turbo medelid deel 3 YouTube - Cinquecento turbo medelid deel 2 Gr. Dennis
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #658 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2005 Locatie: Genk - België - EBZW Leeftijd: 45
|
Die honda hawk lijkt verdacht veel op een monster... ![]()
__________________ It's only when you look at an ant through a magnifying glass on a sunny day that you realise how often they burst into flames. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |