![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #678 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Gedurende de maanden in Bosnië mag ik me hierin voortbewegen: VW Tiguan FWD van EUFOR. ![]() Aardige auto die, met enig beleid gereden, letterlijk overal door- en overheen komt.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #679 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 30
|
Ik in een 2009 VW Golf VI GTI, carbon grijs, deel opties en chiptuning erin ![]() ![]() ![]() En dan een andere hobby van mij is auto's onder handen nemen
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Duranog DEX210 / Hobao Hyper TT-e / Sanwa M11X |
| | |
| | #680 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2009 Locatie: Bilzen Leeftijd: 15
|
@Kurtje, schroefkitje erop en hoppa :d
__________________ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...torm-flux.html |
| | |
| | #681 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2009 Locatie: sjaasberg Leeftijd: 21
|
@Kurt Wow, die auto ziet wel goed uit. Nog een jaartje of .........10 sparen, kan ik mij ook een kopen. wesley
__________________ Wir wollen leben! LRP S8BXe team, Kyosho tf-5 en LRP S10 TX met DX3S. |
| | |
| | #682 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
een volvo 244GL D6 meer een tank dan auto maar wel lekker groot en veilig
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #683 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 30
|
haha ik heb mijn tuningverleden achter mij hoor Alleen de chiptuning blijft erin, daar blijft het bij...
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Duranog DEX210 / Hobao Hyper TT-e / Sanwa M11X |
| | |
| | #684 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 mei 2009 Locatie: Bilzen Leeftijd: 15
| Citaat:
__________________ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...torm-flux.html | |
| | |
| | #687 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
laat ik mijn hok er ook maar eens bijzetten (ook al is het niet veel bijzonders gezien het feit dat ik student ben Het is een suzuki swift uit 2000. Wel een van de meest luxe versies van die tijd met onder andere centrale vergrendeling op afstand, elektrische ramen en spiegels, sportstoeltjes, mistlampen en airco. Tot nu toe heb ik enkel en alleen nog maar audio ingebouwd. 2 speakers onder het dashboard (originele en niet-doordachte plaats). 2 speakers in de deuren van Hertz in zelfgemaakte speakerbakken. 2 jbl speakers achterin op originele plaatsen en een dubbele 10 inch subwoofer. Goed voor een zuivere sound tot iets meer dan 100 dB (gemeten met een echte db-meter die mijn broertje van zijn stage (dj soundsystems verhuur) heeft geleend. Plannen voor de toekomst zijn 3,5 cm verlagen. Heldere mistlampen. 15 inch dezent j velgen eronder en een andere einddemper met een subtiel dubbel eindstuk. Prioriteit nummer 1 is echter om hem netjes te onderhouden en zorgen dat ik hem fatsoenlijk kan blijven betalen. op onderstaande foto zijn de deurpanelen nog niet geheel afgemonteerd ![]() ![]()
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |