| | | | ||||
![]() |
| |||||||
| Registreer | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 18 november 2003 Locatie: omgeving Twente Leeftijd: 40
|
FF ONTOPIC !!! Het ging om in/op welk voertuig je rijd ... dromen kunnen we allemaal
__________________ Serpent 950, Protech ProMax RS, Schumacher Menace GTR, Schumacher Fusion, MPX EasyStar, Phase 3 EF-16, MPX Funjet, Freudenthaler Ion Pro, Hyperion Extra 300-e10, Sebart Katana S30 |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 39
|
__________________ http://www.wildvliegforum.nl het forum voor wildvliegers. Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 28
| Citaat:
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again | |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Met vriendelijke groet, Johan | ||
| | |
| | #66 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 juli 2005 Locatie: Oss
| Citaat:
Gr Emiel
__________________ Tamiya TB-02, Tamiya DF-03, Tamiya DT-02 ***SPECTRUM DX-2.0*** | |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Guest
|
@witte: Thanks! @pinheadoss: Leuk man! Is hetzelfde jaar als die van mij alleen ligt ie nu helemaal uit elkaar vanwege de restauratie. Heb het chassis nu zo goed als klaar dus kan binnenkort met de carroserie beginnen en hopelijk binnen een jaar weer rijden... |
|
| | #68 (permalink) |
|
ik heb een heel erg mooi voertuig, uitgerus met ong. 0.1 pk en rijd ong. 20 kmpu heb hem al een tijdje en doet nog trouw zijn dienst http://www.kester2wielers.nl/images/...stadsfiets.jpg
__________________ Modelflying aint a hobby, its a way of life! Shut up and FLY | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2005 Locatie: Zwanenburg
|
Afgelopen zaterdag een nieuw vervoersmiddel besteld: ![]() 1 van de mountainbikes ingeruild voor deze. 1 a 2 weken levertijd, hoop dat ie een beetje snel komt kan niet wachten. Heeft 6 versnellingen Beetje opvoeren natuurlijk, want 6 versnellingen en 45 kan natuurlijk niet. |
| | |
| | #70 (permalink) |
|
opvoeren is leuk, tot de kentekenplaat en APK voor bromfietsen en scooters erdoor is
__________________ -= Space Scooter, GWS ME-109, Twin EDF Carson Eurofighter, Windrider BD5-b pusher, Robbe AMX Jet, Falcon 3d 400 SE (airwolf), 4#3b dbbl, Minium Edge 540, Seadolphin 770, M01 Mini, MX12-2.4ghz =- | |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 39
|
[offtopic] APK voor bromfietsen komt er voorlopig helemaal niet. Ik kan het weten, ik schouw zelf bromfietsen. Maar misschien dat over 10 jaar ofzo de situatie anders kan zijn [/offtopic]
__________________ http://www.wildvliegforum.nl het forum voor wildvliegers. Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #74 (permalink) |
|
@theo Ook de huidige Aprilia schakelbrommers zijn nog steeds gemaakt voor 125cc... dus die kunnen dat grotere vermogen ook makkelijk aan (heb er zelf ook gehad). De Derby van hierboven moet dat ook wel aan kunnen, tot een cctje of 70.
__________________ -= Space Scooter, GWS ME-109, Twin EDF Carson Eurofighter, Windrider BD5-b pusher, Robbe AMX Jet, Falcon 3d 400 SE (airwolf), 4#3b dbbl, Minium Edge 540, Seadolphin 770, M01 Mini, MX12-2.4ghz =- | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |