![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2004 Leeftijd: 43
|
Ik rij al ruim 17 jaar Opel.Ik begon met een Ascona B type,daarna enkele Kadetts E type,na een ongeluk (buiten ons schuld trouwens) reden we een Vectra 2.0 16V.Deze hebben we ingeruild voor een Astra stationwagen uit 1998.Hier rijdt mijn vrouw in om naar het werk te komen en ik rijd in de rode Astra station. En jarenlang met volle tevredenheid!!!!!!! gr Marcel. |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 30 oktober 2004
|
tsss... wa hedde nu tegewoordig aan een wagen met zoveel power? je mag toch overal maar 70km (80km in nl) en op de autoweg 120km dus, daar heb je veel aan! Ik rij in een Seat Ibiza 1900Tdi 90pk uit 2000 da ga hard genoeg, en ik kom ook overal! |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2004 Leeftijd: 43
|
We hadden niet gewust voor de 2 liter gekozen hoor.Ik zag de auto staan en het model daar was ik helemaal gek van.En dat er een 2 liter motor in zat.........ja?daar heben we niet eens op gelet.Dat zagen we pas toen we de auto in het echt zagen.Ik heb er nooit gebruik van gemaakt.een 1600 motor vindt mooi zat. gr Marcel. |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Hoi, Met deze dagen rij ik in mijn "pekelbak", Renault 5 uit 1985. Ik durf er geen foto van te nemen omdat ie dan wel eens helemaal uit elkaar zou kunnen vallen . In de sneeuwvrije perioden (die andere 364 dagen per jaar) rij ik op mijn tweewieler (Gazelle) de korte afstanden en op mijn gemotoriseerde tweewieler (foto) de rest
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| | #126 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005
|
hoi, @ T5R4EVER dat is een hele mooie cream yellow !!! ( ben zelf station gek ) bij ons staat er een V70 R te koop voor 89000 euro !!! is het nieuwe model. dan begint het toch aardig te jeuken als je er elke keer langs rijdt hij is trouwens donker grijs. zelf wil ik later in een USA car rijden zoals de : 1. Cadillac 1959 2. Cadillac 1958 3. Mercury custom 1949 / 50 4. Chevy 1957 5. Chevy 1955 en nog veel meer. Groetjes Frank.
__________________ TABEE |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005
|
we rijden zelf trouwens in een volvo 960 ( s90 ) 2.5 L sedan. en we zoeken nu een volvo V90 3.0 L automaat station. en als het zo door gaat als nu ben ik volgend jaar de eigennaar van de 960 die we nu hebben ... ben volvo en USA auto verslaaft. Groetjes Frank.
__________________ TABEE |
| | |
| | #130 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
|
Gewoon net zoals andere: Lekker op de fiets. Giant moutianbike Alleen inmiddels net nieuwe remblokjes De banden zijn zo versleten dat het slicks zijn Blubber en andere rotzooi zijn kennelijk inbegrepen Hier ga ik geen foto van maken...want hij wordt echt als een moutianbike gebruikt....opweg naar school toe
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #131 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2003 Locatie: Luik , Belgie Leeftijd: 46
|
dag allemaal ( en "Truck-Freak" in het bijzonder ), hierbij mijn laatste koopje , het wordt de vijfde Chevrolet in mijn stal - 1977 "Impala" - 1979 C-10 pick-up truck - 1979 "Monte Carlo" - 1982 Suburban ![]() ik heb het "the flying carpet" genoemd is 20 jaar oud , in perfekte staat , heeft een V8 motor , 305ci ( 5.0 litres ) , automatische versnellingsbak ( TH350 ) , rijdt op LPG , is ingeschreven als "campeerauto" ( ongeveer 100 € rijtaks per jaar ) plaats genoeg om mijn bootjes te vervoeren , zeker ? de groetjes , Laurent |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Guest
|
Niet dagelijks maar wel regelmatig (tussen de 2 en 8x per maand): Honda XR250R (enduro motor) BMW R1100GS (allroad motor) Volvo 460 Opel Kadett Hefftruck's Rupskraan Nieuw model Scania bakwagen Dagelijks: Beta Ark LC DD (scooter MTB (voor de conditie en fun Lijkt veel, maar m'n ouders hebben jaren eigen rijschool gehad, dus vanaf me 12e toer ik al af en toe een stukje ergens op een industrie terrein ofzo |
|
| | #134 (permalink) |
| Guest
| Citaat: Ik rijd naast een Laguna Break uit 2005 deze ZX-12R uit 2004: |
|
| | #135 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Tja, normaal rij ik voor het woon-werkverkeer in een Mazda 626 uit 1998. Een heerlijke 'gewone' auto op LPG: 500 km voor 20 euro En een paar keer per jaar ruil ik dat in voor: ![]() De DAF YP-408. 8 wielen, waarvan 4 bestuurbaar en 6 aangedreven. Turbodiesel, absoluut zonder roetfilter Kachel die het niet doet Stuurbekrachtiging waarbij toch je armspieren hard moeten werken Een 5 versnellingsbak die na een dag terreinrijden je elleboog ernstig heeft ontwricht 1 vent naast je die moet kijken of het 'rechts vrij' is en ervoor moet zorgen dat de 12,7mm mitrailleur af en toe buldert 8 mafkezen achterin. in de jaren '80 dienstplichtigen die het allemaal niet zo boeide in de jaren 2000 ex-dienstplichtigen die graag nog eens zand willen happen en de geur van slecht verbrande diesel, zware shag en ongewassen lichamen willen ruiken... Hoe gek kan eens mens zijn?
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." Laatst gewijzigd door Roel van Essen; 1 juli 2009 om 22:04 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |