![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Genemuiden
|
Fake. Trek de lijn van de onderkant van de auto en achterbumper maar eens door ! Dan zie je rechtsachter TUSSEN DE SPAKEN DOOR opeens weer asfalt, erg hoog ! Banden te smal. Als we dan toch stoer willen doen : mijn FIETS heeft banden in de breedte 3.0 ! Normale fiets heeft 1-3/8 ! En dat is geen geintje ! ![]() Gerwin
__________________ Haal nooit met je boot je beschermengel in ! |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Het is niet fake, tis echt... | |
|
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Genemuiden
|
Lijn VERDWIJNT zelfs zomaar !!! En kijk eens tussen spaken door in rechter VOORvelg ? Zo tussen 7 en 9 uur zeg maar ? : Waar is het binnenscherm ? Gerwin
__________________ Haal nooit met je boot je beschermengel in ! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Roosendaal
|
jongens.. snap je toch wel dat het nep is.. www.jora.nl staat 26" maar die wagen op foto is super nep.. kijk hoe dun die bandjes!! hahaha
__________________ Een dag het circuit niet gezwart, is een dag niet te hard! 2 finish 1st u 1st have 2 visit us http://www.jeracing.eu/reports/ "John Ermen Racing" |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Leeftijd: 30
| Citaat:
Maarja zelf mijn oma van 80 ziet dat dit nep is.
__________________ Futaba 9Z WCII/Parkzone P47/ E-Flite PT-17 /H9 Piper Cub/Robbe-B25/ Align T-Rex 450SE Futaba 3PK/ HPI Baja 5b SS/FG F1 Competition/ HPI E10 drift/Losi Micro Baja/Tamiya Scania | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Guest
|
Ik blijf bij mijn standpunt, de foto is te klein om goed te kunnen zien of het echt is ja of nee. Ga er niet blind van uit dat het gewoon te groot is bla bla bla en dat de band te dun is echt. Je kan pas zeker zeggen of het echt of nep is als er een grotere resolutie gegeven wordt. Tot nu toe heb ik geen argument gelezen die ik gelijk moet geven.... Groeten, Thomas |
|
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Leeftijd: 30
|
Ach die wielkasten zien er ook erg nep uit. Bovendien zitten er meestal genoeg onderdelen op die plekken dat er niet eens ruimte is voor zo'n band+velg.
__________________ Futaba 9Z WCII/Parkzone P47/ E-Flite PT-17 /H9 Piper Cub/Robbe-B25/ Align T-Rex 450SE Futaba 3PK/ HPI Baja 5b SS/FG F1 Competition/ HPI E10 drift/Losi Micro Baja/Tamiya Scania |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Guest
|
reactie op de eerste foto t.a.v. photoshop: duidelijk voorbeeld van iemands eerste stappen in photoshop. De wielen zijn niet goed verschaald (let vooral op het profiel van de banden) en de 'geplakte wielen' staan nog voor de oude foto. Let bovendien eens op de weerkaatsing in de velgen. Deze komt niet overeen met de parkeerplaats waarop de jeep staat. Daarnaast is de lichtinval te vel. |
|
| | #40 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
ik heb 185/70 13 is een mooie maat niet te breed en ik kan overal de stoep op en die foto je kan we zulke velgen maken maar er zullen ook nog banden om heen moeten dus het is een verbouwde foto maar wel grapig peter | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |