![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ik vind er geen hol aan, en ik heb er al een keer 1 bijna opgehad op mijn auto, een knul die rondreed met zijn 4 jarige broertje (!) achterop.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Wie weet of er ergens een online manual te vinden is van die minibikes? K heb er een gekregen van een familielid,wel grappig zo'n dingetje Groeten, Marcel
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2008 Locatie: Nederland, Maastricht Leeftijd: 19
Weblogartikelen: 1 |
Heb er zelf 3 getunde staan, super leuk om aan te sleutelen maar de krengen van mij rijden 80 90 en dat is toch wel snel hoor op zo een 'sprulletje'overgens doe ik ze ook weg omdat ik het toch leuker vindt om te mountainbike , heb ook al 70 mee gehaalt
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |