![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Ben benieuwt of er ook mensen zijn die naast rc ook minibike's als hobby hebben Dit is de mijne ieder geval :
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Hehehe
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Ik vind het wel leuk hoor zo'n ding maar wat heb je er nou uiteindelijk aan... alleen als je op het circuit ermee rijd is het leuk, maar ik zou zeggen haal jem motorrijbewijs en koop een motor, lijkt mij 10x leuker! en je mag met die dingen niet de openbare weg op dus... maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk is |
|
| | #6 (permalink) |
|
@ CEN TR4 : Met mijn gewicht erop gaat ie dik 70km/u (ik weeg ruim 90k) Maar met iemand die rond de 60 weegt ofzo gaat ie ruim 90 En optrekken als een idioot dat ie doet.
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Het zal ongetwijfeld gaaf zijn, en ik vind het er ook erg leuk uitzien. Maar ik vind het te klein, je kan niet normaal zitten je moet je benen in je nek leggen om te kunnen rijden. Dat vind ik het nadeel! In Spanje worden ze sinds dit jaar ook gewoon op de markt verkocht! Gr Nick |
|
| | #8 (permalink) |
|
Haha, ik kan er ook echt net aan op zitten Maar ik heb het meer voor de fun, af en toe rondje rijden in de straat en voor de rest staat ie gewoon in huis
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2003 Locatie: Heerhugowaard
|
Zo'n ventje uit m'n buurt van een jaar of 12 heeft zo'n ding, heeft afgelopen zomer de halve buurt onveilig gemaakt. Moest zelf ook een keer, op de fiets, stevig richting struikgewas om dat jong te ontwijken. Toen ik vorig jaar voor het eerst met mijn 'full size' Yamaha stapvoets achter de huizen langs naar mijn schuur reed, stonden er binnen 5 seconden 3 ouders achter mij met het verzoek of ik met dat 'ding' wel even rekening wilde houden met de spelende kinderen, ik heb die A niet voor niets dacht ik. Maar klachten over dat kind met z'n minibike heb ik nog niet gehoord. Even geduld tot de eerste kindjes platgereden worden denk ik. Doet mij toch maar een 'echte'....
__________________ The difference between men and boys is the price of their toys!!! Hugh M. Hefner |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Echt spul is veel leuker vind ik, die minibikes worden (hier tenminste) na een tijdje schijtirritant!
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2005 Locatie: Hove (bij Antwerpen)
|
ik heb eens op zo'n ding gereden, SUPER trekt als een paard en omdat je zo laag hangt lijkt het of je dubbel zo snel gaat! mss koop ik er deze de zomer wel eentje...
__________________ all day long I dream about planes and now also helicopters! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
Je mag er zoieso niet op rijden, niet goedgekeurd voor openbare weg. Mag er op eigen erf of afgesloten terein met toestemming van de eigenaar mee rijden (of byv een racebaan) Bij gepakt worden: 1) prent onverzekerd rondrijden (behalven die GOEDGEKEURDE 4 takt monkey's kan je em niet verzekeren) 2)meestal inbeslagnamen. afhankelijk goede/slechte bui betrokken ambtenaar. Leeftijd is in dit geval alleen belangrijk in geval van straf bij voorkomen (halt of dikke prent bij het niet betalen van het schikkingsvoorstel. <zucht> einde les Stefan |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |