![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2005 Locatie: Hove (bij Antwerpen)
|
wow, ik ben een jaartje bezig geweest met mijn suzuki AC-50, hij is tot de kader uiteen geweest, herspoten en weer opgebouwd. ik moet nog enkele stukjes vinden (zoals een uitlaat grille in chromé) maar ik rijd er al mee rond. en voor je koplamp: wat dacht je van 2 ronde lampen? die je mooi in de kuip laat passen met glasvezel en epoxy (en een likje verf) greetz
__________________ all day long I dream about planes and now also helicopters! |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Ducati-onderdelen en ook tuningspullen enz te koop, mss dat er daar een koplamp bijzit die me aanspreekt. Mss van een ander model duc ofzo... 't Moet hem er in elk geval wat jonger doen uit zien van voren, want ik denk dat ze die lamp in 1987 zelfs al ni echt mooi vonden Welk is da juist zo nen ac50? | |
|
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2005 Locatie: Hove (bij Antwerpen)
|
ik wil best wel een foto uploaden hoor, maar als je even googelt vind je direkt een paar modellen.... ik heb een rood- paarsachtige, een soort metallic kleur nog voor metallic bestond greetz
__________________ all day long I dream about planes and now also helicopters! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Guest
|
dat zijn zeker intressante motoren, mijn vader rijd een honda vtr 1000 firestorm twin mvg jarno |
|
| | #21 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
gebrul goe te horen Pas op, lijnmotoren rijden ook wele plezant ze, maar een V of L configuratie heeft toch iets meer karakter bij vind ik... Btw, de Duc start maar er is ergens een elektrisch probleem dat ik volgend weekend ga beginnnen opsporen. De zekeringen springen altijd, en heb er een zwaardere in gestoken (niet echt slim maar ja board dus dat gaat er volgend weekend ook af, zodat ik het aangesloten elektrisch gedeelde tot een minimum kan beperken om zo de oorzaak te zoeken... Maar hij draait in elk geval | |
|
| | #23 (permalink) |
| Guest
|
Zoals beloofd, de link naar het eerste videotje. En volgende week op zoek naar de oorzaak van de kortsluiting... http://users.telenet.be/d4RKrITU4L/duc001.mov (best rechts op klikken en 'opslaan als' pakken) |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |