![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2005 Locatie: Okselaar. Leeftijd: 48
| http://media.putfile.com/Smart-Rider-Preview Geinig. Doet me denken aan mijn eigen apejaren, hebben op gelijkaardige manier aan zee ook zo rondjes gedraaid op de dijk. Bekijks gegarandeerd!
__________________ I love the smell of Zap in the morning. "Toeval is het krachtigste wapen van het noodlot" www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Bestuurderszeteltje plat, bestuurder neerliggen, en de bijrijder geeft heel goede aanwijzingen terwijl hij de besturing van de wagen overneemt. Don't try this at home!!!!
__________________ I love the smell of Zap in the morning. "Toeval is het krachtigste wapen van het noodlot" www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Lol Mijn rij-instructeur kwam zo ook wel eens aanrijden, hij vond het ook wel leuk :P
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ I love the smell of Zap in the morning. "Toeval is het krachtigste wapen van het noodlot" www.diestmodelclub.be | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Door redelijk slim te filmen (vanuit een "laag" oogpunt) valt het bijna niet op. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Ik denk niet dat de bijrijder met zijn voeten op de pedalen zit, maar dat ze zoals bij een lesauto een extra set pedalen hebben, zodat hij gewoon vanaf zijn plaats gas kan geven.
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |