![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hoi hoe zal het zijn , 634pk op de voorwielen zal wel niet te trekken zijn :P, http://videos.streetfire.net/Player....38C2368A4B&p=0 zie daar het linkje . ahahah krijg ik zo'n lekker gevoel van greetz Ben |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
hij rijdt best rustig... jammer dat het geen filmpje is op de ruimte
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
|
Ik vind het erg tegenvallen, het leukste is misschien nog wel: Citaat:
Citaat:
Top Gear teste een tijdje geleden de VW Golf GTI, Renault Megane 225 en Opel Astra GTC OPC. De laatste heeft 240pk en dat was volgens TG toch te veel voor een voorwielaangedreven auto. Nu heeft deze CRX wel andere wielen en banden (voor breder dan achter), maar ik vraag me toch af of het niet te veel is. Natuurlijk is het heel makkelijk om in een rechte lijn gas te geven, maar het is zou veel interessanter zijn als we konden zien wat deze auto in de bochten doet. | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
zag laatst een filpje van een gekietelde biturbo vw golf R32 op de rollerbank, dat vond ik toch wel mooier. ook dik 600 pk
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 oktober 2005 Locatie: Belfeld Leeftijd: 21
|
Geef mij maar een standaart bmw m5 (de nieuwe) 507 pk trek hem zo naar de 320
__________________ :Hpi Baja SS: Club: Romac (Limburg) Voor meer informatie zie www.romacracing.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 27
|
Nee hoor, want ze zijn standaard begrensd op 250 km/u Een Golf R32 is ook wel heel erg gaaf, maar dan wel type IV.
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite, CR-01 Tamiya Unimog, Revo brushless, Hong Nor Nexx8 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Ook ergens geloof ik Leeftijd: 39
|
Leuk 640pk.... met 2WD en dan nog op de voorwielen ook... Issie nou AWD... dán gaan we praten ja
__________________ Mannen zijn kinderen met geld |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Ook ergens geloof ik Leeftijd: 39
| Citaat:
__________________ Mannen zijn kinderen met geld | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
| Citaat:
Bron: RC-Junkies Bedoel je deze
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |