![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2005 Locatie: Okselaar. Leeftijd: 48
|
Ik vermoed dat er een beetje geknoeid is met het filmpje. Landingsgestellen zijn sterk, maar zo sterk nu ook weer niet. http://www.dumpalink.com/media/11385...China_Airlines
__________________ I love the smell of Zap in the morning. "Toeval is het krachtigste wapen van het noodlot" www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Ik heb een vliegtuig in et echt al eens zo zien stuiteren hoor. :P Wel niet zo hevig, maar toch wel 2x voorwieltje op en neer. Op Dalaman airport in turkije, waar de landingsbaan zo gaar is vergeleken met schiphol.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Ekeren Leeftijd: 36
|
'k had het al eerder gezien maar ik vindt het er onnatuurlijk uit zien. trukage vermoed ik.µ TM
__________________ cars :thundershot,egress,optima mid csp, jordanF1, shotgun, TF2,TC3,TC5 ft, TC5 R, DB5, piccolov2, Ryan ep,Skycat,LMHcorona, Junior sport ep. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
In turkije stuiterde die overgens niet zo snel als die int filmpje. :P Mischien is de truuk met dat filmpje juist dattie versneld is afgespeeld? Hij lijkt me ook aardig "heet" binnen te komen namenlijk.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Hier de volledige commercial: http://www.crewstart.com/Files/Downl...s/Heineken.mpg Het eerste deel is een 3D vliegtuig. Het laatste deel (na het remmen) is het echte vliegtuig (in het eertste deel is het originele vliegtuig weg gepoetst.) Foutje: De remkleppen staan dicht van het 3D vliegtuig, bij de overgang naar het echte vliegtuig (heel even onscherp/uit focus) zie je de remkleppen ineens open staan.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2005 Locatie: Hoeleden (B) Leeftijd: 41
|
Ik geef je op een blaadje dat een kist dit niet aankan. Mijn baas zou het in ieder geval niet fijn vinden :P Maingear is best stevig zolang er geen laterale krachten opstaan. De nosegear moet je best voorzichtig mee zijn. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |