![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2004 Locatie: prov.groningen Leeftijd: 45
|
komend weekend de grand prix van malleisie , morgenvroeg om 7 uur de kwalificatie op sbs 6
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction |
| |
| | #4 (permalink) |
|
word echt een top jaar voor de scuderia , althans dat verwacht ik. 8 x de titel , dat zou toch geweldig zijn. F1 rules.......
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction |
| |
| | #6 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ook ik ben gek op formule 1 en a1gp, maar zullen we de discussie's daarover op de daarvoor bestemde forums houden? Laten we het hier primair een modelbouwforum houden Robert
__________________ |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
dus ook Formule 1 autos ? ik hoor het wel.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction | |
| |
| | #8 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Ja hoor, zeker. Maar, ik denk ook wel dat je dan weet waar het heen gaat, dan is het hier een half formule1-forum haha. En daar zijn toch al prachtige fora voor? Dat het hier een full-scale-forum is , wil niet zeggen dat straks het hele wk rallyracen, Truckracen, formule1 racen etc etc kan gaan worden besproken. Per slot van rekening heet en is het nog altijd www.modelbouwforum.nl Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.. Robert
__________________ |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
je hebt gelijk.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction | |
| |
| | #10 (permalink) |
Maar, het was wel een mooie race
__________________ |
| |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 4 oktober 2005 Locatie: Belfeld Leeftijd: 21
|
__________________ :Hpi Baja SS: Club: Romac (Limburg) Voor meer informatie zie www.romacracing.nl |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |