![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
|
De Spinners (wielen die blijven draaien als je stil staat) en Floaters (wielen die stil staan als je rijdt) zijn ingehaald door dit: En nu ook beschikbaar voor je fiets CLICK |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2004 Locatie: Elspeet Leeftijd: 26
|
Hmm bij mij komen ze er niet onder. Het ziet er echt niet uit.
__________________ http://www.rcvliegen.nl |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 januari 2006 Locatie: Koudekerk aan den Rijn -> Zuid Holland -> Nederland
| Citaat:
k laat voorlopig bij me 24'' inch
__________________ Rotte A877(1:35)(ligt stil) Happy Hunter(1:50)(vaarklaar) ASD 3111(1:50)(ligt stil) Pollux(1:100)(vaarklaar) Kurt (Pollux)(1:100)(vaarklaar) | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 april 2005 Locatie: Nederland
| Citaat:
17 jaar
__________________ Heldhaftig, Vastberaden, Barmhartig. | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |||
| Lid sinds: 20 januari 2006 Locatie: Koudekerk aan den Rijn -> Zuid Holland -> Nederland
| Citaat:
neej me fiets heeft 24 inch bande :P :P :P
__________________ Rotte A877(1:35)(ligt stil) Happy Hunter(1:50)(vaarklaar) ASD 3111(1:50)(ligt stil) Pollux(1:100)(vaarklaar) Kurt (Pollux)(1:100)(vaarklaar) | |||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
De hele wereld mag er van mij mee gaan rijden! Zolang ik het maar niet hoef Is toch leuk om te zien? Geen moeite mee als anderen daar mee gaan rondrijden hoor. Is volgens de NL wet standaard al verboden vanwege de kleuren van de verlichting, dus echt zorgen hoef je je niet te maken... |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |