![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #406 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
| Heel juist opgemerkt, Ron. Alleen toon je een verkeerde afbeelding erbij. Op zee gebruiken ze het cardanische type ...
__________________ www.henrikaper.nl Laatst gewijzigd door Henri Kaper; 25 november 2011 om 11:36 |
| | |
| | #408 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #409 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Prop-er weet dit draadje goed in leven te houden, lekker doorposten, ik kan het wel waarderen!!! Normaal echte filmjes, gezien deze gebaseerd is op echte gegevens leek het wel te kunnen! Reconstructie van de vlucht die in de Hudson eindigde. Low pass door Newyork.... Even naar 2min spoelen, daar begint vlucht.
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| | #410 (permalink) |
|
| | |
| | #411 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 46
| Citaat: mooi stuk en foto's, bedankt
__________________ Modelheli: Raptor 50v2, T-Rex, Zoom 400, bell 212, Lama LLC AERIA: PPL SEP (aerobatic), TMG, MLA: RPL G; paragliding: total 1460 h | |
| | |
| | #412 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 september 2008 Locatie: Waalre Leeftijd: 37
| |
| | |
| | #413 (permalink) |
|
Reclame voor Gopro, mag de pret niet drukken, in ieder geval een vette low-pass....
| | |
| | #416 (permalink) |
|
Heerlijk Ton Twijfelde even of ik deze al gepost had, kon 'm niet meer vinden... Bij dezen!
| | |
| | #418 (permalink) |
|
Ja hoor, meerrrrr meerrrrrrrrrr ![]() Filmpje van Aventura kende ik (ken ik waarschijnlijk allemaal), leuk en betaalbaar vliegtuigje voor particulier (moet wat te dromen houden ). Heb daar ook een modelletje van, kunststof rompje met houten vleugel, misschien herinner je je dit toestelletje nog, heb 'm wel eens bij me gehad tijdens een watervliegsessie )Ontopic
| | |
| | #419 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #420 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
Meskant low pass met wing tip 1,5 m boven de grond, naast een Lamborghini ... Stuntvliegtuig Vliegt Rakelings Langs Lamborghini - Opmerkelijk - Video - Zie.nl
__________________ www.henrikaper.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |