![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2004
|
Ben zaterdag mijn Vliegtuig(schaal 1op1) gaan halen. er is wel veel werk aan maar dit is een jarenprojectje het toestel zal geen schoonheids prijs winnen, maar als het maar goed vliegt De moter is een Rotax 503 DCDI met een "B" gearbox DCDI = Dubbele Carburator, Dubbele ontsteking Moter zal aan revisie toe zijn. dat is nog te bekijken. Ter vergelijking van een 11X7HD prop en een grotere versie ETS Poncelet Dia 156 Pas 92 :P We gaan dat we aan dit toestel beginne, maar eerst nog een clubtoestel opknappen de Quicksilver GT500. Aan deze is niet veel meer te doen. Groeten Steven |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Nostalgie man, Ik heb mijn ultralight brevet gehaald in een Chick. Was wel een tweezitter naast elkaar. KOT KOT noemde ze dat Stevo
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Idd die kot kot's staan ook redelijk veel van te koop :P maar ik vond den deze beter gestroomlijnt= minder weestand = minder verbruik en wss snellere cruisespeed. Koop nooit een 2asser !!! daar zijn er al wat van verongelukt! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
hehe, leuk spul Suc6 met het project
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
hehe dank je. bij mij is nu het moment, ik heb geen vriendin, geen huis, dus niet veel vaste kosten, dus ik dacht als ik wil vliegen moet ik het nu doen, later gaat het wss niet, huisje, boompje beestje.... ik ook wel een beetje achteraf, 100m verder is er een weide van 8hectare dus daar kan ik wel even landen :P dus dikke feest ik ga het toestel op de club opmaken. Ze zijn me al lang aant pushe voor me frans brevet te gaan behalen, dat zit er ook in, dan kan ik ook met de clubkisten vliegen clubkisten: minimax 1200Z Quicksilver GT500 Word momenteel opgemaakt :P na een paar stil jaar stilstand. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
doe mij maar een parapente jeroen stuurt je trouwens nog een mailtje als het goed is met info over die motor. Hij heeft er dus nog 1 liggen, ik weet alleen het type enzo niet. D'r was ook nog iets over dat het aangeraden word om elke 5 jaar van alles te vervangen enzo. maarja, dat weet hij beter |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Mhhhh, als GWK zie ik soms liever niet van zulk soort foto`s ![]() Ik hoop dat de "electronica" netter zat toen de kist nog vloog. En wel even de borg op de vertragingsbox goed aanbrengen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |