![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 juli 2003 Locatie: schiedam Leeftijd: 51
|
Super auto's mannen ik vind die eerste 2 batmobiellen tijdloos
__________________ Een MM-NED 62 + MarbleHead-Astra NED 447 + Trimeran-De Triana + Zwarte Zee 1:50 Streamer 0 km Groetjes Jos |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2007 Locatie: Boven-Leeuwen GLD. Leeftijd: 17
|
nog meer cars: http://www.autoliefhebber.com/catalo...roducts_id/998 enne hoe ik foto's op het forum krijg weet ik nog steeds niet.. vandaar een link het is wel off topic maar er zitten er hier wel een paar mooie tussen http://www.autoliefhebber.com/catalo...x.php?cPath=52
__________________ Building Revived! Former "Mr. Haan" |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2007 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 36
|
Hier nog een auto die niet missen mag! De auto uit Smokey and the Bandit ![]() De tutorial over foto's plaatsen vn Satoer was erg handig dit is ook mn eerste upload! tnx satoer
__________________ Hpi: RS4 evo3 & RS4 evo3+ 2x Kyosho: Pureten Alpha 4x Tamiya: div. modellen electro. Laatst gewijzigd door flyingtom75; 8 december 2007 om 16:23 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2007 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 36
|
@ Propkeeper, kunnen we bij robert hiervoor geen sticky aanvragen??? Lijkt me gaaf om nog veel meer filmauto's te verzamelen hier!
__________________ Hpi: RS4 evo3 & RS4 evo3+ 2x Kyosho: Pureten Alpha 4x Tamiya: div. modellen electro. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
|
de vliegende auto van harry potter (Ford Anglia) mogen we natuurlijk ook niet vergeten! dus bij deze ![]()
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
Misschien is het nog beter als dit draadje verplaatst kan worden naar het FullScale-Forum. Het zijn tenslotte allemaal fullscale voertuigen, die als schaalmodel nagemaakt kunnen worden. | ||
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Roger Moore heeft aardig wat auto's onder z'n kont gehad Hier nog een paar James Bond voertuigen uit, A View to a Kill, ![]() ![]() ![]() The man with the Golden Gun, ![]() ![]() De Tuk-tuk taxi uit Octopussy lijkt me ook leuk om eens te maken als een schaalmodel met brandstofmotor, ![]() ![]() Die Another Day, ![]() ![]() Dit is een originele raketpunt die gebruikt is op één van de Jaguars tijdens de opnames, uit m'n eigen collectie, ![]() Bedankt voor het verplaatsen van het draadje Laatst gewijzigd door Robbie TPC; 9 december 2007 om 21:32 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |