![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 6 april 2006 Locatie: Zwalm Leeftijd: 34
| |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: België-Schaffen Leeftijd: 23
|
__________________ www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2007 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 36
|
Heb sinds gisteren de Ford van Starsky & Hutch in schaal 1 op 18 in mijn bezit, erg mooie aanvulling op de rest! zal van de week ff kijken voor een fotootje
__________________ Hpi: RS4 evo3 & RS4 evo3+ 2x Kyosho: Pureten Alpha 4x Tamiya: div. modellen electro. |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Denk dat ongeveer alle auto's uit film en tv op dit draadje staan, ruim 109 stuks.. Met deze auto uit Bonnie and Clyde zitten we op 110, ![]() Misschien kan de Adm. of een Mod. de titel van dit draadje aanpassen naar Film en TV voertuigen (verzamelnaam voor rij-vaar-vliegtuigen?). 'k heb nog een aantal mooie foto's van vaar en vliegtuigen | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 6 april 2006 Locatie: Zwalm Leeftijd: 34
|
Niet alles is al aan bod gekomen hoor maar je moet wel ff denken. Laurel en Hardy ![]() Berverly Hills Cop ![]() Lethal Weapon ![]() Day's Of Thunder ![]() ![]() The Pink Panther ![]() The Pink Panther(tekenfilm) Laatst gewijzigd door WeZZe; 19 december 2007 om 18:00 |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Guest
| ![]() De '67 Chevrolet Impala uit Supernatural Kennen jullie http://www.imcdb.org/ trouwens al? Staan HEEL VEEL auto's uit films en tv-series op. |
|
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2007 Locatie: Hengelo OV Leeftijd: 18
|
Ik mis hier toch een van mijn favorieten, ![]() Dit is een van de auto's die ook echt is uitgebracht; Aston Martin DBS
__________________ Cessna 182 van Hype, Laatst gewijzigd door Thobo6; 26 december 2007 om 21:28 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |