![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
|
Hier nog een oude (cabrio) Stingray, ![]() Die achter een kabel hangt van het vliegtuig uit de film Con Air
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #92 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
| Citaat:
Ik zoek nog een plaatje van die witte auto uit de beginscenes van fast and furious tokyo drift. Spijtig dat deze snel aan gort gereden wordt. Ik zag ergens dat ze een stuk of 5 van die auto's gebruikt hebben voor de film. Allen heftig verstevigd omdat ze anders gewoon doormidden zouden breken bij een kleine jump. Behalve de mustang op het einde zijn alle andere auto's in die film so not done... Niet echt mijn genre film, maar zo'n auto's kan ik wel appreciëren.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle | |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 22 april 2009 om 00:51 |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Een hele kudde verwijzingen hier op het forum naar vliegtuig films.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 23 april 2009 om 20:00 |
| | |
| | #95 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | ||
| | |
| | #98 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
| yek, nee, was een amerikaanse klassieker. In het begin van de film raced hij ermee tegen een viper en crasht.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #105 (permalink) |
|
Geen idee welke helikopter ze hier voor gebruikt hebben, het is in iedergeval een imposante machine. Uit Rambo First Blood part 2
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |