![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
|
Ik zag op het draadje van de General Lee een lijstje met verschillende film en televisie auto's, denk dat dit een mooi subforum is om te laten zien wat er allemaal qua rollend materiaal in films en tv series gebruikt is. En wat er natuurlijk allemaal gemaakt kan worden, een soort ideeën bus The Knight Rider, (KITT en KARR) ![]() ![]() The A-Team, ![]() Starsky and Hutch, ![]() Magnum PI, ![]() Herbie, ![]() Gone in 60 seconds, ![]() Transformers, ![]() Batman begins, ![]() Speed, (een keer wat anders dan een auto) ![]() Ghostbusters, (waarschijnlijk wordt dit m'n nieuwe brandstof project) ![]() ![]() Laatst gewijzigd door hezik; 5 april 2009 om 22:19 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2007 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 36
|
Dit is ook weer een toppic dat ik blijf volgen, whahaha Propkeeper heeft kennelijk dezelfde hobby is als ik! Lolzzzzz Heb hier in de kast de General Lee, Night Rider en de Trans Am van Smokey and the Bandit. helaas allen alleen 1/18. Mooi pics Prop.
__________________ Hpi: RS4 evo3 & RS4 evo3+ 2x Kyosho: Pureten Alpha 4x Tamiya: div. modellen electro. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2006 Locatie: Groningen
|
__________________ RC Landbouwminiaturen in 1:32 | CNC gefreesde onderdelen | www.landbouwminiaturen.info |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Een leuk topic, maar ik gooi hem even in het Cafe gedeelte..... Ik denk dat hij daar beter op zijn plek is. Emil
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |