![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
| http://www.alexisparkinn.com/photoga...-China-Air.wmv Typisch gevalletje Babylonische spraakverduistering? Of heeft deze piloot zijn opleiding aan de LOI niet afgemaakt?
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
|
Pff.. als je dat zou weten zou je niet rustig in je toestel zitten..
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2003 Locatie: Weesp
|
Da's pas een ' readback' zeg ! Op www.atc-comm.nl staan ook nog wat voorbeelden (tekst) die wat minder goed zijn afgelopen. Mvg, Marcelair Ps, totaal irrelevant voor deze topic, maar toch, op 28 februari (2008 ja...) komt er een stukje op het journaal geloof ik van de aller-aller-aller laatste Nederlandse 747 - ' Classic' met BWK. (de biologische versie zeg maar van het automatische motoren en brandstof regelen) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Wordt iemand met zo'n slechte kennis van Engels niet gerapporteerd? Anderzijds, ik vond de 'tower' wel erg Amerikaans.
Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 7 januari 2009 om 06:15 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2006 Locatie: Voorhout
|
T'is ook een amerikaan he? Zo, die heeft wat moeite met de readbacks, doet me denken aan de italiaanse piloot die de verkeerde parking op schiphol nam.
__________________ Computer language design is just like a stroll in the park. Jurassic Park, that is. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
|
@ Ron. Normaal wordt dat niet geraporteerd, tenzij de veiligheid in gedrang kom, er een incident of ongeval wordt veroorzaakt...... dus in dit geval........ hoop ik van wel eigenlijk. cor |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Jemig "what does "pull up" means"? Skyhigh | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: Minderhout, Belgie Leeftijd: 34
| Goeie god zeg inderdaad. ![]() En die chinees op JFK.. Die moet toch direct uit de cockpit worden getrokken? Deze dan: YouTube - United pilots confused on runway Laatst gewijzigd door jpjedi; 26 februari 2008 om 12:52 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
| Ik zou me voor kunnen stellen dat sterk aangeraden wordt om deze piloot op een vervolgcursus Engels te sturen of hem binnen de grenzen van China te laten vliegen, voor dat het mis gaat.
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2006 Locatie: Voorhout
| Yup, inderdaad, ik ben benieuwd waardoor die AA 767 zijn Hyd pressure had verloren, de foto's die ik ervan heb gezien zagen er niet fijn uit.
__________________ Computer language design is just like a stroll in the park. Jurassic Park, that is. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Huh??? Welke AA 767? Aha! Nieuw draadje! http://www.modelbouwforum.nl/forums/...fdsysteem.html Thx Prop-er
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl Laatst gewijzigd door prop-er; 26 februari 2008 om 20:17 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2006 Locatie: Breda,de Parel van het Zuiden Leeftijd: 46
|
Je moet die Chinezen ook geen vragen stellen maar opdrachten geven met menu-nummers. nummer 96: taxi to the ramp , met nasi nummer 123 : give way to the Embraer on your left, met gado gado nummer 145 : start up approved , met bami nummer 56 : cleared for take-off with use of afterburner, met sambal Djeezes, wat was die vent tenenkrommend slecht met z'n Engels, lolllllll Ik denk dat die Yank op ATC echt wel een aspirientje nam na afhandeling van die bamboepiloot. greetz, Frank
__________________ There's only two kind of planes.... P-51 Mustangs and targets... (Chuck Yaeger) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |