![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2005 Locatie: amersfoort
|
Ik kijk echt al heel lang naar zijn progamma, echt een groot verlies! Ik vond Boyd trouwens beter dan Foose.
__________________ Hpi micro rs4/Hydro&Marine Skater XL MKII/MHZ micro iceberg/Losi mini lst/Traxxas rustler VXL/TGR sinister/TT FM-1e/HPI F10/FG Sportline/ |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
| ![]() Ik hoop dat er een special uitgezonden wordt over deze fantastische hotrod bouwer. Het is inderdaad raar om hem in de series van American HotRod nog steeds te zien rondlopen, alsof hij er nog steeds is
__________________ As long as we are flying & driving, this world ain't got no end Laatst gewijzigd door Barthez; 4 maart 2008 om 20:17 Reden: url aangepast |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2007 Locatie: Heffen, Mechelen, Belgie Leeftijd: 22
|
Moest ik familie zijn ik zou de serie wel laten doorlopen. Wel in begin of op het einde z'ne "i memory of ....". Veel mensen zien de serie graag en aanbidden hem bijna voor het werk dat hij leverd, het zou sneu zijn omdat de mensen af te nemen. Grtz Matanza
__________________ Vliegend: MiniMag, Quadcopter, Diamant => Spektrum DX-8<= |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Sprundel Leeftijd: 18
|
had paar uur gelede weer gekeke naar American HotRod en stond inderdaad aan het begin "In Memory of Boyd Coddington 1944-2008" bij is wel raar om hem dan rond te zien lopen alsof hij nog gewoon hotrods bouwt RIP Boyd Coddington larsio
__________________ Carson CV-10 Laatst gewijzigd door larsio; 8 maart 2008 om 13:02 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Ook ergens geloof ik Leeftijd: 39
|
Zo dan! Dat is bijzonder triest nieuws voor de Hotrod scene in de USA. Niet dat ik echt fan van serie was omdat het mij te vaak een kleuterschool leek maar dat neemt niet weg dat het balen is
__________________ Mannen zijn kinderen met geld |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 juli 2003 Locatie: schiedam Leeftijd: 51
|
Zodan ik zal hem niet missen hoor ik kijk zelden naar die show en als ik keek ging ik toch weer zappen door die eikel van een duane die maar loop te scheeuwen dat ze geen respeckt hebben voor hem en vervolgens geen poot uit steekt En die boyd die steets maar projeckten aan neemt waar ze geen tijd voor hebben sorrie hoor. En over zijn vrouw maar te zwijgen is er eindelijk een vrouw die gewoon haar werk daar doet mag ze niet aan mevrouw haar wagen werken omdat ze laagdunked over haar gesprooken had geloof ik . Dat zijn zo van die dingen waar mijn broek van af zakte van die show. Meschien dat ik op de verkeerde momenten gekeeken heb geen idee ??.
__________________ Een MM-NED 62 + MarbleHead-Astra NED 447 + Trimeran-De Triana + Zwarte Zee 1:50 Streamer 0 km Groetjes Jos |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |