![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Zie Boyd Coddington dies at age 63 Op Coddington's site is nog niets te vinden: Boyd Coddington Wel op Wikipedia: Boyd Coddington
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 27 april 2008 om 21:14 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
|
De site van Boyd Coddington is op dit moment "plat" Service Unavailable Er is een condoleance register ingericht op de site en de server is waarschijnlijk overstelpt met bezoeken van belangstellenden... Ik ben benieuwd of er op de site van Chip Foose nog iets wordt gezegd over het overlijden van zijn voormalige compagnon? .
__________________ As long as we are flying,this world ain't got no end |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2004 Locatie: Zevenhoven Leeftijd: 49
|
Jeetje, Dat is onverwacht, Dit zal een aardige schok in het hod rod wereldje teweeg brengen. ...... Eric.
__________________ How come things that happen to stupid people keep happening to me? Laatst gewijzigd door erichevy; 4 maart 2008 om 18:40 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 11 september 2005 Locatie: Zottegem, Oost Vlaanderen Leeftijd: 21
|
sjiit, echt jammer dit, ik keek echt met veel plezier naar die reeks en ik gaf boyd mijn volle respect wat zijn designs waren echt mooi! Ik vind het echt treurig, ik vraag me af of ze nu die serie stopzetten of gewoon verderfilmen maar dan zonder boyd
__________________ Hitec Aurora 9, Funtana x100, funcub, gemini, 1.9m f4u corsair, zagi, gp patriot, etc. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 21
| Citaat:
Overigens is dit wel erg treurig op 63 jarige leeftijd.
__________________ Team Associated:NTC3+ GS Racing:XUT | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 30
| Citaat:
edit: Staat er dus al: Foose Design Official Website - Hot Rods, Concept Cars, Muscle Cars, Official Merchandise, Wheels, Apparel, Rides
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again Laatst gewijzigd door DualdudE; 28 februari 2008 om 23:58 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
|
Ik vraag me af als ze het wel uitzende.. Kans dat ze het inet doen uit respect.. Knap lullig als die kerel nog nie begraven is.. en je gaat zijn programma laten zien waar hij nog vroljik rond darrelt alsof er niks gebeurd is..
__________________ De beste redders staan aan wal. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Sprundel Leeftijd: 17
|
Echt een groot verlies voor de Hot Rod wereld hij was "The King Of The Hot Rods" ben als autoliefhebber en keek al een hele lange tijd met veel plezier naar de schow en het is heel erg jammer dat hij er nu niet meer is, zijn designes waren prachtig gewoon echte Hot Rods niets meer niets minder. Rust in vrede Larsio
__________________ Carson CV-10 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
|
Wel vreemd dat Discovery Channel op enkele manier laat blijken dat ze er van op de hoogte zijn dat Boyd is overleden...
__________________ As long as we are flying,this world ain't got no end |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |