![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
| Citaat:
Heb ik ook ergens gelezen, een of andere lock, die ze vergeten waren er af te halen! Ludo
__________________ ex-modelbouwer inmiddels | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Inderdaad, kwam mij ook al bekend voor Er waren 3 personen aan boord, gelijk aan het aantal dodelijk slachtoffers helaas
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2006
|
Wat is nou precies de meerwaarde van dit linkje op dit forum? Als ik crashes wil zien, kan ik deze (en vele andere crashes) zelf prima vinden op YouTube. Net als al het bijbehorende commentaar dat onder de betreffende filmpjes staat; wat ook meteen de verklaring geeft voor de crash. Dus nogmaals: waarom dan nog dit specifieke linkje met deze specifieke crash? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2003 Locatie: Weesp
|
Er is een discussie hier gaande, dat is ' de meerwaarde ' het is ook een vraag. is ie ' overtrokken ?' Vooral een leerzaam stukje in het Engels: Flying-Vol 9 No. 2 Pg 78 : Giants on the Back Side De grafiek laat het verband zien tussen vermogen en snelheid, aan de achterkant van de grafiek zit de stall-snelheid. Alles halverwege deze grafiek is in handen van de piloot, de zogenaamde ' back side of the curve ' Het vermogen instellen om de vliegsnelheid te houden lukte hier niet, de invalshoek om de vliegsnelheid te houden lukte ook niet, resultaat: CRASH. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
| Nul, om precies te zijn, net als van de meeste andere filmpjes op een forum.
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Oss Leeftijd: 45
| Citaat:
Kijk even goed om je heen op dit forum, zal je zien dat jij voorlopig nog wel even voor je computer zit om in al die topics de vraag te stellen wat de meerwaarde is... Maak je niet te druk, negeer het gewoon...
__________________ >>www.rcbigscaleforum.nl<< -- Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you -- Laatst gewijzigd door Mari; 8 september 2008 om 20:56 | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 oktober 2006
| Citaat:
Maar een los linkje zonder enige tekst of uitleg (oorzaak van de crash was al bekend) vond ik wat vaag...Excuus dan voor mijn gebrek aan inzicht | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |