![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2002 Locatie: Oegstgeest Leeftijd: 25
| The best Air Race Pilot ever? | chilloutzone.de - free games and free fun Iemand enig idee of dit echt is of gewoon goed gefotoshoped? Deze man heeft goed gekeken naar het filmpje YouTube - Wing Failure
__________________ Fly Low ! Fly Fast ! Turn Left ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Is al voorbij gekomen in een ander draadje en blijkt een montage dus kompleet nep te zijn, hieronder het draadje (laatste post van Berto) http://www.modelbouwforum.nl/forums/...e-vleugel.html Stevo
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
het ziet er gewoon super sim-achig uit, ik zeg nep!
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2008 Locatie: Heelsum, Gelderland. Leeftijd: 34
|
Ziet er nep uit idd, maar het kan wel. Kijk hier maar eens. YouTube - Plane Loses Wing In Mid Flight |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik zie eigenlijk alleen maar dat het nep is aan het feit dat het toestel, nadat het een vleugel verliest, de verkeerde kant op roteert. Juist omdat het nogal onscherp is en niet zo goed gevolgd maakt het een heel authentieke indruk.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
tja, dat is hetzelfde filmpje dus. Wel met wat slomo erin, zodat me nu opeens een verschil opvalt tussen het toestel dat je ziet vliegen en dat aan het einde landt; kijk naar de plaats van het onderstel. Lijkt erop dat het vlieg-gedeelte een model is (bij modellen zit het landingsgestel vaak veel verder naar voren dan bij 1:1) en de beelden van de landing zullen geshopt zijn. Geen enkel landingsgestel zou overigens zo'n landing overleven.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2008 Locatie: Heelsum, Gelderland. Leeftijd: 34
|
Dat onderstel idd, helemaal mee eens en die rare stuiter erbij ook. Maar het kan wel, kijk maar eens: YouTube - Pilot lands F-15 with only one wing |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
dat kan togeen eens dan verliesd hij tog gewoon druk onder 1 vleugel? ik heb het ook een keer gehad met een EZ. ik had hem gespoten en de vleugels waren daardoor flink zwabberig geworden. toen de vleugel er af brak ging het ding als een speer de grond in. |
|
| | #13 (permalink) |
|
Jouw EZ heeft geen ailerons, dat scheelt al een boel. Bovendien wordt bij een toestel als de F15 een belangrijk deel van de lift gegenereerd door de romp. Als je het zo bekijkt was-ie misschien 25 à 30% van zijn totale vleugeloppervlak kwijt, en bij lange na niet de helft. Evengoed een sterk staaltje.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |