![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Nu weer een helikopter nu.nl/algemeen | Helikopter neergestort in Noordzee |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
In texel is er een sportvliegtuig neergestort 1 gewonde. nu.nl/algemeen | Gewonde bij ongeluk met sportvliegtuig Texel Op vliegveld De Vlijt op Texel is een sportvliegtuigje neergestort. De piloot is daarbij gewond geraakt. Verder had het eenmotorige vliegtuig, een pipercup, niemand aan boord. De piloot is met een gebroken been en een hoofdwond naar het ziekenhuis gebracht. Een traumahelikopter is ingezet bij de hulpverlening. Het toestel stortte neer tijdens de landing. De oorzaak van het ongeluk is nog onbekend. De Luchtvaartpolitie en het Korps landelijke politiediensten onderzoeken het neerstorten van het vliegtuigje Laatst gewijzigd door Bertus; 8 april 2009 om 11:45 |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Daar is het draadje ook voor bedoeld Ik had namelijk dat gevoel al, en leek me intressant om dat eens bij te houden hier. Ik weet wel ieder vliegtuig komt wereldwijd in het nieuws zo'n beetje. En er vliegen er heel wat, maar er gebeurd toch nog wel eens wat, helaas maar waar. |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
| Citaat:
Citaat:
Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! | ||
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Berg je dan maar, dat is niet niets. Maar vliegen is toch ook het veiligste vervoermiddel van alles? | |
|
| | #23 (permalink) |
| Guest
|
Nou het zou mij niets verbazen als de statistieken van de trein beter waren. Maar statistisch gesproken als je kijkt naar het aantal vervoerde mensen of kg vervoerde vracht tov. het aantal verwondingen/verloren gegane spullen, behoort vliegen wel tot een van de veiligste transportmethodes inderdaad. Probleem bij vliegen is vaak wel dat _als_ het misgaat, het ook echt misgaat. Ik denk als je naar de overlevingsstatistieken van ongelukken kijkt, dat vliegen de gevaarlijkste transportmethode is.. |
|
| | #25 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
| Citaat:
Citaat:
In het 1e zeg je dat vliegen de veiligste transport methode is, in de 2e zeg je dat het de gevaarlijkste is. Ik denk dat je met het 2e bedoelt dat het de gevaarlijkste crash methode is. (Hoewel er ook behoorlijk wat treinongelukken zijn met behoorlijk wat doden en ernstig gewonden zijn. Kijk maar eens naar bv India wanneer er daar een treinongeluk gebeurt.) (Maar: off-topic, tenzij je crash statistieken wilt gaan vergelijken) Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! | ||
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
De meeste mensen overlijden in bed ... statistisch gezien is je bed het allergevaarlijkst.
__________________ www.henrikaper.nl |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
Wordt in dit soort statistieken niet gerekend met reizigers-kilometers? Daardoor wordt statistisch gezien veel veiliger. Heel veel mensen die héél veel kilometers maken zonder brokken.
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |