![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 september 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 27
| Citaat:
Verschilt denk ik ook per tak van vliegen waar de meeste ongelukken gebeuren. Maar de meeste zijn inderdaad wel toe te wijzen aan de landingsfase. Maar jah wat wil je, in de landingsfase moet je immers ook de meeste handelingen doen en dat terwijl je vliegt. Aandacht is vereist, de vliegsnelheid is relatief laag, dus als er iets verkeerd gaat zit je soms al te laag om nog te kunnen ingrijpen.
__________________ Gestopt met modelvliegen ivm zweefvliegen, MAAR het blijft toch iedere keer kriebelen om er weer mee te beginnen...... | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
|
wat een prachtverhaal is dit!!! Die Turken mogen waarschijnlijk zeker niet meer op de autopilot landen! The Aviation Herald Gewoon op het verkeerde vliegveld geland |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Hier weer één. SpitsNieuws : Vliegtuig verwoest huis |
| | |
| | #37 (permalink) |
| nu.nl/algemeen | Vier Belgen omgekomen bij vliegtuigongeluk Weer 4 doden helaas |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Nee een sticky hoeft niet ik vond het wel interessant om het bij te houden. Er gaan er nog meer als je vaak denkt, en ik vergeet er ook nog wel eens 1 hoor. Maar het blijven er nog altijd erg veel minder over de hele wereld als er auto gaan alleen al in Nederland. Dus nut heeft het niet net als 80% van het forum zeg maar het is maar hoe je het bekijkt. Wie zegt wat nuttig is, alles is maar erg betrekkelijk |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Een zweefvliegtuig neergestort. nu.nl/algemeen | Zweefvliegtuig stort neer op Belgische snelweg |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |