![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Hopelijk is dit een vergissing en komt hij weer terecht. nu.nl/algemeen | 'Toestel Air France verdwijnt van radar' http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...van_radar.html Laatst gewijzigd door Bertus; 1 juni 2009 om 12:12 |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
helaas nog steed niks van bekend... ik vrees dat er veel slachtoffers zijn, tenzij ze een noodlanding hebben kunnen maken en nu in een opblaasbootje ronddobberen. maar in dat geval hadden ze al wel alarm geslagen hebben.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2007 Locatie: Heffen, Mechelen, Belgie Leeftijd: 22
|
Die rubber bootjes hebben noodbakens bij zeker? Zoja, hadden ze al lang een signaal opgepikt .... Ben benieuwd hoe dit afloopt. De wereld is precies toch groter dan ik dacht. Als ze ng niet gevonden zijn. Vreemd dat ze ook geen signaal kunnen oppikken van de zwarte dozen, of zijn die te zwak ? Grtz Matanza
__________________ Vliegend: MiniMag, Quadcopter, Diamant => Spektrum DX-8<= |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Een zwarte foos zend zelf geen signaal uit (althas dat dacht ik) die registreert alleen de gegevens. Wel zullen ze een ELT aan boord moeten hebben gehad en die gaat bij een crash of onderdompeling vazelf af. Die moeten ze hebben kunnen oppikken. Maar het blijft vreemd dat ze nog niks gevondne hebben
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
brand is een van de opties, en in dat geval blijven er weinig noodbakens over. wat voor mij nieuw was, is dat er dus blijkbaar gebieden op deze aarde zijn waar het luchtruim niet in de gaten gehouden kan worden.
|
| | |
| | #69 (permalink) | |
| Citaat:
T`is momenteel echt nog een raadsel.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Sja, in het laatste contact was er sprake van een storing in het elektrische circuit toch? Als dat vervolgens tot brand geleid heeft dan kan het zijn dat je weinig meer aan de ELT hebt.
|
| | |
| | #71 (permalink) |
|
Ik las net de de resten zijn gevonden. http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...ce_vondst.html |
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Citaat:
Ze hebben brokstukken gevondne nu maar afwachten wat de oorzaak is.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #73 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Bathmen (Battūm), nabij Deventer Leeftijd: 17
| Citaat:
Het schijnt dat de A330 in een onweersbui terecht is gekomen..
__________________ Ik heb geen handtekening. Maar je kunt me wel volgen op Twitter | |
| | |
| | #74 (permalink) |
|
Nu is het in Nederland weer raak. nu.nl/algemeen | Helikopter stort neer boven Ameland Gelukkig alleen lichtgewonden. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |