![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Hier kunnen alle ongelukken vermeld worden van vliegtuigen die neergestort zijn. Hier helaas de eerste Vliegtuig neergestort op schiphol. NOSJOURNAAL - "Motoren vliegtuig vielen uit" Helaas 9 doden ik wens de nabestaanden en gewonden veel sterkte toe. Het is wel erg raak de laatste tijd zeg. Laatst gewijzigd door Bertus; 21 december 2011 om 00:58 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
Op zich vind ik het een goed idee om een 'algemeen crashdraadje' te maken, dus laat ik deze open. Wel is er al een topic over de laatste schipholcrash, graag discussie over die specifieke crash nog in dat draadje: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ergestort.html |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Brandstofvliegen is natuurlijk achterhaalde techniek. Tegenwoordig gaan we over op brushless en LiPo's. *bukt voor eventuele schoenen die gegooit gaan worden door brandstofvliegers*
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
En ja, ik vind het ook betreurenswaardig dat er doden en gewonden zijn gevallen. Desondanks lijkt de hele wereld gelijk in paniek en diepe rouw of zo. Pfff...In het geval een tekort aan brandstof zou zijn geweest omdat het hier in Nederland lekker goedkoop tanken is, dan is dat pas echt triest. Dat maakt de situatie wel heel ernstig.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Het is allemaal zeer droevig wat er gebeurd is, zeker nu blijkt dat er meer doden zijn gevallen of nog gaan vallen, er liggen namelijk nog 7 zwaargewonden die in kritieke toestand verkeren | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Hier weer een filmpje van een ander vliegtuig. Tenminste van het vliegtuig zie je niets. Het is weer raak. Sorry het linkje werkt niet. Het was in Ecuador Laatst gewijzigd door Bertus; 20 maart 2009 om 17:18 |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Hier weer twee vliegtuigen die zijn neergestort. SpitsNieuws : Doden bij vliegtuigongeluk Japan En deze. SpitsNieuws : Veel doden bij vliegtuigongeluk VS |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |