![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Bathmen (Battûm), nabij Deventer Leeftijd: 17
|
Hallo allemaal, Vandaag ben ik op de vliegshow op Oostwold geweest. Het was echt ge wel dig!!!! Iedereen die er niet bij was had er bij moeten zijn, vind ik. Hoe die Mustang, Spitfire, Hurricane en Uiver in formatie overkwamen, prachtig. Wie is hier nog meer geweest? Wat vonden jullie ervan? Foto's? Video's? Ik hoop hier een leuk draadje mee aan te maken!
__________________ Ik heb geen handtekening. Maar je kunt me wel volgen op Twitter |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Weesp, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hoi Ik kreeg deze link toe gestuurd staan wel mooie foto's tussen. Picasa-webalbums - Henny - vliegshow_oos... Veel succ6 met bekijken. Groeten Onno
__________________ Modelvliegtuigen? Heel veel kijk maar eens op: BosModelAir. Jeti Duplex gebruiker / ModelAircraftCompany |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Ik zat die dag in Zuidlaren (Big Bear festival - het hele leven bestaat immers uit het maken van keuzes) maar omdat het buiten was, heb ik inderdaad nogal wat moois langs zien komen.....
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2009 Locatie: Near EHvb Leeftijd: 41
|
Check ook even de hyves van deze meneer: Marco Jansen, Overview - Hyves.net - Always in touch with your friends Schitterende foto's ASH |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2003 Locatie: Scheemda
|
Ben er ook geweest het is ook bij mij in de achtertuin. Heb geen foto's gemaakt gewoon heerlijk genieten........... Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 2009, aerobatics, airshow, oostwold airport |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |