![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| lake hood - Google Maps dit is dus het meer waarvan hij opsteeg, als je een beetje inzoomt kan je zien dat dit niet bepaald een meer is om rustig te gaan vissen kan iemand ontdekken waarvan hij opsteeg? Skyhigh | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
In een van de filmpjes is een gebouw te zien, als ik die dakconstructie bekijk en ga opzoeken op die link van google maps, dan kom ik uit bij lake hood In. En de crash site lijkt me dan iets ten westen te liggen ongeveer bij de kruising aviation avenue en de rutan pl... Maar zekerheid heb ik hier niet over.
Laatst gewijzigd door Theo Coenen; 17 juni 2009 om 15:50 |
|
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
Voor de mensen die het niet begrijpen Dit huis bedoelen we: ![]() En dan hier zie je dat huis staan: ![]() En wat ik dan niet snap.. waarom gaat hij op de wal af? had hij niet gewoon een beetje rudder naar rechts kunnen geven zodat hij wel kon opstijgen? Laatst gewijzigd door mixit; 17 juni 2009 om 16:26 | ||
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Die kist planeerde absoluut niet, en hing zelfs achterover wat weer afremt in het water.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Het is blijkbaar een echt "water-vliegveld", kijk maar eens op wiki. Ze hebben ook een strip "op het droge" trouwens.
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |