![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
__________________ www.henrikaper.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2003 Leeftijd: 46
|
Knap staaltje werk van onze dorpsgenoot. Hij is er al jaren mee bezig en iedereen zei die gaat hij nooit afmaken, na drie jaar zegt iedereen ,die gaat nooit vliegen Maar Jesse is een doorzetter en volgens mij gaat hij echt vliegen. Ik wens hem in ieder geval veel succes. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
heb het net op tv gezien, vond het nogal tegen vallen vluchtje van 3 seconden, 50 cm hoog
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2005 Locatie: Den Haag
|
Ongetwijfeld is die jongen een knappe kop en een doorzetter. Ik vind het een knappe prestatie. Maar ik vraag me altijd af hoeveel hulp die jongen nu daadwerkelijk heeft gehad van familie/vrienden/sponsors. Gr. Erik |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
nou ik vind een liftoff overall al heel indrukwekkend, de recordhouder was de gossamer albatros die helemaal was ontwikkeld door een dreamteam (maccready) en NASA als ik me niet vergis, als dus een jongen van 19 die zo'n apparaat van z'n eigen geld in z'n vrije tijd moet bouwen dit alleen al bereikt, vind ik het al heel indrukwekkend Skyhigh | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2007 Locatie: Heffen, Mechelen, Belgie Leeftijd: 22
| NOS Headlines - Vliegen met een fiets - Nieuws Onderaan het bericht heb je het filmpje ... Knappe prestatie vind ik toch Grtz Matanza
__________________ Vliegend: MiniMag, Quadcopter, Diamant => Spektrum DX-8<= |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Hier de website van de "fabrikant" ... http://www.projectvliegfiets.nl/ ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Het maakt niet uit wat voor soort fiets je hebt, de ketting kan er blijkbaar altijd af lopen.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2008 Locatie: Den Helder Leeftijd: 25
|
En wees nou eerlijk, was dit nou niet wat te allemaal hoopte te zien bij "Fiets em derin"
__________________ //// SPEKTRUM DX7 ~ AIRWOLF ~ KDS-450 FBL T-REX 450 ~ T-REX 600E ~ EDF F-16 & F-35 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |