![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Dit is echt ontzettend gaaf, en ik kende het nog niet.. Casper - live aircraft tracking Live vliegtuigen boven nederland volgen.. Heb het net even buiten gechecked en het klopt gewoon echt! Robert
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: N-H Leeftijd: 25
|
Alleen ik probeer het te checken via schiphol maar kan de aankomsten niet vinden althans het (vlucht)nummer? niet wat er bij verschijnt op die site staat niet op schipholsite. Maar dat zullen wel de vluchtnummers zijn die ze vanuit de UAE krijgen.
__________________ Revell RMS Titanic 1:400/ Laatst gewijzigd door snowmansion; 19 oktober 2009 om 23:57 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Is heel mooi, ken je ook de geluidshinder site http://radar.vlieghinder.nl Die doet iets soortgelijks, maar dan via Google Earth. Je kan een patch downloaden die werkt op GE. (Ik weet niet meer precies hoe het ging want het is al een tijd geleden dat ik het installeerde... werkt nog steeds prima. Hier vind je de details: PVRC - Schiphol hinder - Vliegverkeer Schiphol nu live op Internet
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2009 Locatie: Uithoorn Leeftijd: 22
|
wtf er verdrijwen ook gewoon vliegtuigen op de kaart, Meteen maar ff op twitter gekeken maar geen crash :P
__________________ Traxxas E-revo: Novak Hv pro brushless 5.5t COMBO Ansmann X-Pro Competition: LOSI Xcelorin 10.5t COMBO |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Op het ACH forum (www.aeroclubheemskerk.nl) heeft iemand dit een poosje geleden ook al gepost. Leuk maar volgens mij met 5-15 minuten vertraging. Werkt ook alleen binnen een bepaalde straal.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
|
van die caspar website vind ik de gegevens nep overkomen. de vliegtuigen lijken gewoon de gegevens van een voorgeprogrammeerde lijn weer te geven. Hoogtes veranderen heel netjes en de snelheid blijft op de knoop gelijk. Van de geluidshinder website lijken de gegevens realistischer, maar daar vallen vliegtuigen regelmatig uit de lucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
|
zo heb je ook www.marinetraffic.com voor Scheepvaart die uitgerust is met AIS.
__________________ De beste redders staan aan wal. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 mei 2002 Locatie: Zutphen Leeftijd: 44
|
Inderdaad een erg leuke site. Er komen nogal wat vluchten over ons gebied (dat zie je hier ook) dus ik ga het thuis ook eens checken.
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, KingV2 CC35-HS65HB-GY401/S9257, Parkmaster CC25, Formosa CC10, Holiday CC10, Slowfyers CC10 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Bathmen (Battûm), nabij Deventer Leeftijd: 16
|
Het is echt een heel leuk programma, zeker als je dit er ondertussen ook bij aan hebt. Het klopt gewoon écht!
__________________ Ik heb geen handtekening. Maar je kunt me wel volgen op Twitter |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |