![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
helaaaaa holaa!!! Genadeloos zijn ze hier toch, brrrrr Gaat helemaal goed komen Molen, je krijgt al aardig wat nuttige tips lees ik. Keep em coming en Hou vol Grt, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
|
Jeps, keep em coming, 250je binnenkort. Ja en ze zijn genadeloos hierzoot, maar ik heb wel weer tussendoor een handige tip erbij! Vanmiddag met windkracht 3 gevlogen, en is best te doen, 2x1 vierkante meter nodig! Aangezien ik eerst bijna een langlaufer onthoofd had met mijn 450 ( pitch heen en weer ) , is dit tog wat beter voor in de woonwijk! groeten
__________________ Gaui 100SE & 200V2 R.i.p. HK450 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
Dag Molen, ik ken jou niet en weet natuurlijk niet hoeveel kennis jij hebt inzake heli's en afstellingen. Je zegt dat ie beter is dan (z)walkera, daar zijn er tientallen van, dus je hebt ze allemaal al gezien en gevlogen? jij vindt een flightsim zijn geld niet waard en roept hier op om lekker alles te hacken en illegaal aan te moedigen? in mijn buurt zeggen ze tegen lui zoals jou "goe bezig !"
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Deze breekt snel, walkera nog sneller, walkera kost ook meer, en die onderdeeltjes moet je speciaal van het merk walkera kopen ( servos , gyro , ontvanger ). Flightsimulators kunnen nooit de realiteit perfect nabootsen, zo simpel is dat. Wind enzo. Walkera = chinees voor wegwerp artikel?
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2008 Locatie: Texel Leeftijd: 17
| Citaat:
met betrekking tot de sim, heb jij wel eens realflight of phoenix gevlogen, ik vlieg zelf met realflight en ik moet zeggen dat ze de physics toch goed geregeld hebben hoor. Wind prima in te stellen en werkt ook goed. Dat een gratis sim dat niet heeft en niet zo goed is betekent dat niet meteen dat alles niet werkt. overhaaste generalisatie heet dat....
__________________ Vriendelijke groeten, Dennis -- KDS450s -- Mini Titan Agusta -- | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2008 Locatie: Ardooie (West-Vlaanderen) Leeftijd: 49
|
"k' vind dat geen goed kleur zei de blinde ! "
__________________ Raptor 50 Kasama Redline SolidG/Rap90 Kasama OS SolidG/Rap90SE OSSZ BeastX/SynergyN9 YS ST4 SolidG/Trex 500/450pro/550/ Rap50 MD500 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: juinen
|
haha , gaaf topic . ouderwets bijna . molen , een man met een mening :]
__________________ 1e en enige lid van mbv 'de vrije vlieger' http://www.youtube.com/watch?v=yqmPgDaVcLI |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Ik heb al een paar keer iets gevraagt op dit forum, en krijg gelijk allemaal priveberichten voor winkels, vliegscholen. Ook berichtjes zoals : neem een flightsimulator begin ik me nu ongemerkt aan storen. Bericht voor molen : neem een Picooz
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |