![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: Ruurlo Leeftijd: 34
| Citaat:
groeten" Maar goed, het kan nog erger en ik zou daar echt niet willen zitten http://www.youtube.com/watch?v=uxni3OXT_Vo > embedden wil weer eens niet lukken
__________________ SPEkTRUM DX8 - TREX450PRO Mini VStabi V5 - TREX600NSP VStabi V5 / 55HZ - TREX700N VStabi V5 / 91HZ | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 39
|
Molen, Door jou manier van antwoorden kom je over als iemand die aan het puberen is of misschien ook niet, je antwoorden komen alvast wat arrogant over ( en doet je populariteit geen goed). Je kan moeilijk zeggen via je filmpje dat je een strak programma hebt gevlogen met je heli hé. Stevo
__________________ Number of take offs must always equal number of landings otherwise you're in trouble. Remember the time when flying was dangerous and having sex was safe. |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 juni 2009 Locatie: Duiven Leeftijd: 31
| Citaat:
Natuurlijk kun je geen servo's gyro en een ontvanger kopen van een ander merk..... duzzzz Tip 2; lees is e.e.a op het forum voordat je iets roept..
__________________ Een dag niet gevlogen is een dag niet geleefd | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 juni 2009 Locatie: Duiven Leeftijd: 31
| Citaat:
Hier sluit ik me graag bij aan, gooi me abo'tje er maar uit dit is té frustrerend..
__________________ Een dag niet gevlogen is een dag niet geleefd | |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Lid sinds: 26 augustus 2005 Locatie: Assen Leeftijd: 46
| Citaat:
Citaat:
__________________ Mvg, Albert Jan | ||
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Een echte modelbouwer is eigenwijs toch.... Goede eigenschap, zolang je zelf logisch na blijft denken dan. Je wordt dan vanzelf met vallen en opstaan een ervaringsdeskundige, waar op zich helemaal niets mis mee is.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Ergens op een plekje van de wereld ^o^
| Citaat:
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Briljant topic dit! Als je alleen al ziet hoe serieus iedereen hier op de reacties van molen in gaat. Om maar op niveau verder te gaan.. Wie zegt dat de waarheid gelijk heeft? Misschien is de sim wel echt? Mijn Reflex is realistischer als vliegen in het echt, zo'n goede simulator!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2009 Locatie: Limburg
|
Bij een goede sim,druk je niet op een knopje maar gaat dat vanzelf. Dat krijg je als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten,kan je een beetje op een knopje gaan duwen
__________________ T-Rex 600N Le,Raptor 50 Titan SE,Trex600 gasser |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
Ze simuleren zelfs dat je je eigen hoofd eraf vliegt! ( alleen dan zonder het bloed, telt helaas als een gewone crash ). Maar simmen kan nooit kwaad, reflex, real flight, phoenix etc. Betalen zich allemaal dubbel en dwars terug. De NASA simt ook
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
Om even mee te gaan met de rest Molen heb je eigenlijk wel vriendjes, of laat je dit ook even buiten jouw persoonlijke levenswijsheid ervaring? Zie je het leven soms zwartgallig in, dan raad ik je absoluut aan om met zwarte heli's te vliegen in de nacht, wellicht gaat het je dan wat beter af
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |