![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Rijswijk / Almere Leeftijd: 23
|
Als ik heel eerlijk moet zijn, dan vind ik het er niet echt verstandig uit zien! Het doet mij overkomen alsof je de heli niet bepaald onder controle hebt Het lijkt me dan ook niet verstandig om in zo'n kleine ruimte te gaan vliegen. Wellicht is het een idee om dan eerst te simmen en anders buiten een groot veld op te zoeken zonder toeschouwers...
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
|
Deze heli stuurt uit zichzelf alle kanten uit, Ik denk niet dat jullie het er veel beter vanafbrengen!, en simmen is totaal rotzooi vind ik, Geen zin om voor een paar euro die dongle te bestellen, is het niet waard. Laat ze die software eens normaal hacken! luie hackers.
__________________ Gaui 100SE & 200V2 R.i.p. HK450 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Citaat:
Als je heli goed is afgesteld dan gaat hij niet zomaar alle kanten op. uiteraard moet je nog steeds sturen maar het heen en weer slingeren wat ik hier zie zit duidelijk in je vingers
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 juni 2009 Locatie: Duiven Leeftijd: 31
| Citaat:
1; jammer dat je zo reageert, ik kan het dan ook niet laten als ik dit lees... 2; Wat brengt jou om te roepen dat wij het er niet beter van af brengen? ken je ons? én niet om het een of ander, maar misschien is het indd. beter dat je binnes huis oefent, dat scheelt misschien brokken op het veld.... 1 tip, die draaiende bladen gaan overal dwars door heen.... ook door jou.... 3; als het voor jou een paar euro's zijn, waarom dan deze reactie? ik heb zelf ook een simulator gekocht mede om vóórdat ik heli ging vliegen in ieder geval een béétje controle te krijgen, en niet om de omstanders/mezelf ongecontroleerd de voetjes van het gras te maaien of erger...... Ik denk dat meerdere het met me eens zullen zijn dat dit geen overbodige luxe is ( voor een paar euro)... 4; en wat betreft illegale software, dat word niet op het modelbouw forum besproken, mocht je dat tóch doen is het een rare reactie om de Hackers de schuld te geven... ![]() ![]() hoe ......... kun je zijn.Mijn advies, trek deze woorden terug en reageer even op een ander manier, dan word je beter geholpen in de toekomst, je hebt een nieuwe heli en die wil je graag laten zien, graag dan niet op deze manier reageren. Om op je vraag te reageren; ga tóch eerst simmen neem daarna een grotere ruimte waar je makkelijker kan corrigeren zo hou je zelf een beetje rust in de vinger, nu ben je alleen bezig om de dingen niet te raken dat is niet handig, mede omdat je dan aan de knuppels gaat trekken vliegt ie van de ene de ander kant op. Op een veldje kun je dan rustiger corrigeren zonder iets te raken en daarmee meer stick gevoel creëren, dan gaat het vanzelf rustiger. Succes Groet, Jeroen ps
__________________ Een dag niet gevlogen is een dag niet geleefd | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
hahahaha... het wel bekende fenomeen van ongeduld bedenk alleen wel dat de simulator wel degelijk belangrijk kan zijn als het gaat om je reactievermogen te trainen! dat je heli alle kanten opgaat heeft onder andere met afstelling te maken maar ook je beheersing. Bedenk gewoon wel dat je minimaal een aantal maanden nodig hebt om de heli een beetje in bedwang te kunnen houden. Veel mensen verkijken zich hierop. Dus veel geduld en volhouden! Je zal nu de simulator misschien nog niet waarderen. maar naarmate je verder groeit zul je er meer waarde aan hechten. 100 euro voor een sim is maar een schijntje vergeleken met een vette crash. succes!! en niet zo boos kijken he Mr. Hawke...
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl Laatst gewijzigd door Dirk Luchtmeijer; 5 februari 2010 om 11:28 |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Laggen. Die idle up heb ik met mijn 450 size al ondervonden, die zet ik nooit never in de woonkamer aan zonder motor los te koppellen! Deze helikopter gaat gelijk kapot als ie iets raakt, en ik maak mij nergens druk om, zeker omdat ik deze heli niet voor 3d heb opgezet. cool helitje tog, aanrader. Beter dan elke walkera die ik ooit heb gezien. Moet nog wel goed afgesteld worden enzo.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 november 2007
| Citaat:
Zeg ik heb er nog wel een paar EP 100 voor je staan als je toch gaat zagen. Mvg. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2006 Locatie: Holland Leeftijd: 41
|
Gaaf filmpje zeg! Ook best wel goed gevlogen! Zo strak en stabiel mijn heli in de lucht te houden kan ik alleen nog maar van dromen. Jij bent vast van het voorjaar klaar voor het 3D vliegwerk. Loopings, inverted en flipjes zal je vast super goed afgaan. Daar zal deze heli uit het filmpje toch ook geschikt voor zijn. Tja, sommige mensen hebben het zo in de vingers dat heli vliegen. Ik bak er na 5 jaar nog steeds weinig van. M'n beste helimaat zei laatst al tegen mij: "is het geen tijd om een stapje terug te doen naar Coaxiaal?" Ik kon alleen maar bevestigend ja knikken. Nu nog op zoek naar een degelijke Coaxiaal en mijn KDS450SV's maar in de vitrine kast zetten. Jij boft maar dat je in het filmpje al zo goed kunt vliegen en helemaal omdat jij het ook al binnen kunt en durft. Ik ben er jaloers op. Veel vliegplezier nog. Vr GR E |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Haha LoL
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Hij stuurt gewoon heel slecht vanwege de servo plaatsing ( HXT500 is te groot officieel ). Iedereen denkt gelijk dat ik mezelf de beste piloot waan ofzo, nu voel ik me heel stoer!
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Bedankt johan.heyrman beetje expo instelling in de min doet wonderen!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |