![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Heeft toch weinig met FBL te maken volgens mij?, het maakt je geen betere piloot in ieder geval. En het huidige 3D vliegen is ook niet te vergelijken met het gedrag van een Full scale helikopter, is een hobby/sport op zich geworden. Volgens een aantal mensen kan Tareq helemaal niet vliegen...zijn stijl is niet precies genoeg, te compact en eenzijdig, neemt hij onnodige risico's..etc.etc. Je moet ervan houden, en over stijlen en wat wel of niet hoort valt te twisten. Ik ben een groot fan in ieder geval Ik verplaats dit draadje gelijk even naar de pilot's mess
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" Laatst gewijzigd door EricW; 11 maart 2010 om 19:53 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: nijkerk Leeftijd: 42
| YouTube - Trex-700N Raquel Bellot (es) ik kijk toch liever hiernaar
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
@Sanmos:naar de heli of naar het meisie? Risico`s neemt hij wel nl. hij vliegt bijzonder laag.Ik mag zijn stijl wel lekker agressief.
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 11 maart 2010 om 21:50 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
ik zat weer met verbazing naar tareq te kijken, ongelooflijk , wat een reactiesnelheid heeft die vent ....
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
Dat was pas spektakulair omdat de zender bijna groter was dan het manneke. Met de zender op je rug is trouwens niet zo heeeel moeilijk als je met duimen vliegt. op de SIM wel eens geprobeerd, geen punt. Maar in het echt zou ik het pas doen als ik 100% gesponsored zou zijn.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |