![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 41
|
knap gevlogen en de nieuwe titan presteerd heel sterk, power te over zo lijkt me
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2008 Locatie: Ardooie (West-Vlaanderen) Leeftijd: 49
|
Ik had dat filmke ook al tegengekomen . Eigenlijk moeilijk te oordelen van een zo'n vidiootje want die experts kunnen zelf een grasmachine goed doen vliegen en vliegt ie op 30% of 15 % . De beste testresultaten komen als er door iedereen mee gevlogen wordt en dan komt er een realistisch rapport . Ofwel erzelf mee gevlogen hebben , maarja dan moet je eerst een kopen . Nu ,ik twijfel wel niet dat de X50 slecht gaat presteren , indien ze uitkomen met de Redline 56 komt ie zeker geen power tekort want de 53 trekt al lekker en dat op 15% . Zeker om naar uit te kijken . Tis wel geen nieuwe Titan hé ( dat is een Raptor) , de officiele naam is X50 die staat voor een nieuw concept van TT .
__________________ Raptor 50 Kasama Redline SolidG/Rap90 Kasama OS SolidG/Rap90SE OSSZ BeastX/SynergyN9 YS ST4 SolidG/Trex 500/450pro/550/ Rap50 MD500 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |