![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Dit leek mij een leuk topic om hier te openen om 2 redenen; Naast dat het natuurlijk leuk is om je nieuwe dingen te laten zien, is het ook leerzaam aangezien je bij anderen kan zien wat goede combinaties van bijvoorbeeld elektronica zijn. Ik zal zelf maar even de aftrap doen, mijn laatste aanwinst heb ik vandaag ontvangen, 2 carbon rotorbladen en een nieuwe rotorkop, intussen al geïnstalleerd en afgesteld. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2010 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 35
|
Oef! Deze afgelopen weken helaas ( Voor de CopterX 250 se: KBDD tailbladen; Turnigy rotorblade; 2x lipo; nog op te halen F3C fuselage en koffer; nieuwe Futaba R6106HFC ontvanger Foto hoe hij er nu bij staat Voor de Trex 450 sport: GY520 gyro; MKS 8910 staartservo; KBDD tailbladen; KBDD paddles; Edge rotorbladen; 3x Hitec 5065; Kontronik Jazz esc; Fusuno Fins Foto van de heli nu: Verder alvast servo's, esc en onderdelen voor de aankomende Compass Atom 500 en nog wat klein spul hier en daar....Kortom, genoeg uitgegeven en het eind is nog niet in zicht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2009
|
Zo, de mensen komen gelijk met grote spullen aan. Bij mij was dat een nieuw 25 Mhz kristal voor een Helixx omdat de vorige kapot was. Ben zo'n beetje gestopt met mijn helicopter hobby en zal ws. ook niet naar FP/CP doorgroeien. Ga mij nu meer op auto's concentreren.
__________________ Protech Helixx Rustler VXL 2.4 Ghz |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Kds flymentor, hier vanaf het forum, voor men (in aanbouw) logo 10
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
| Citaat:
En dan ben ik nog een zuinige jongen. Ik ken er een aantal die meer dan het dubbele opmaken per jaar. Maar veel zijn er al wel op electro overgestapt ondertussen. Minder zijn ze er niet door gaan vliegen i.i.g.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2010 Locatie: 't Harde Leeftijd: 46
| Citaat: En de heli is dat een kds/sv ? En mijn laatste aanschaf is een Blade MCP X Micro Collective Pitch, Flybarless Heli (BNF) En als het een beetje mee zit word die deze week geleverd volgens de eigenaar van de modelbouwzaak waar ik heb besteld heb. mvg. Freddie Laatst gewijzigd door Freddie1; 6 maart 2011 om 18:18 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: landgraaf Leeftijd: 48
|
Mijn laatste aankopen een msr voor binnen met slecht weer. 10 liter met 15% nitro voor de 600 en een nieuwe 20 amp voeding voor de lader. Nu nog nieuwe accu pakketen voor de 500 en we kunnen voorlopig effe vooruit. vlieg ze Rob
__________________ trex 700le+trex 600 n pro+compass atom 500/lid mvc swentibold |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 24
|
Gister gekocht: - Main Blade Screw pitch gauge For 250 450 500 Helicopter - Carbon Main Blade Balancer For T-rex 450 Helicopter - 7 in 1 RC Tool Screwdriver for Trex 450 S633-BK - Ball link sizing tool 4.75mm (BLUE) - New Useful Ball Link Plier Trex RC Helicopter Tool Kit - Metal Swashplate Leveler Tool For Trex 450 Ik ben nu alleen nog op zoek naar een PushRod meet tool.... ![]() Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen? |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Zo te zien zijn het losse messing/bronzen opzetstukken voor een normale schuifmaat Iedere heli heeft meestal ook zijn eigen type linkjes (gat diameter), dus zou je veel van die hulpstukjes nodig hebben. Een gewone schuifmaat werkt ook prima hoor. je kan ook tussen de linkjes meten, of van bovenkant gat tot bovenkant gat, etc.etc. Een schuifmaat kan je bij iedere gereedschapshandel halen, bij de Aldi liggen ze ook vaak (digitaal) voor een zacht prijsje
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |