![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #271 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
450 afstellen dat weet je als beginner niet. hoeft helemaal geen probleem te zijn als je je goed orienteerd en leest op de verschillende sites. (of misschien heb ik geluk gehad bij het bouwen en afstellen van mijn CopterX 450pro, rete strak en na 30 lipos nog steeds heel) denk dat je wel een beetje technisch inzicht moet hebben. RTF bestaat niet , klopt ook niet helemaal. Heb zelf ook een rtf CopterX 250 gekocht die gewoon uit de doos vloog (alleen is dit geen beginners heli, als je 250 gehad hebt is 450 vliegen een eitje). | |
|
| | #272 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. Laatst gewijzigd door DannyvG; 28 september 2011 om 09:09 | ||
| | |
| | #273 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 mei 2011 Locatie: Elst (gld)
| Citaat:
Ik haalde gisteren bijna 7:30 met een Lipo, toch niet slecht. Het verschilt ook per Lipo, merk ik
__________________ Minder praten=meer vliegen... Piep zei mijn DX6i.. | |
| | |
| | #274 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2012
|
Na een start met de speelgoed heli's (syma enz )ben ik langzaam maar zeker verslaafd aan het raken. Net een Blade MCPX gekocht en in combinatie met sim aan het proberen deze onder de knie te krijgen. Niet makkelijk maar zo leuk. Ben mij overal aan het inlezen en info aan het verzamelen, wil natuurlijk een stap verder (450 model). dit is een zeer informatief stuk met veel info, bedankt voor het delen
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |