![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 juli 2011 Locatie: Deventer
| Citaat:
Gelukkig wonen er ook nog eerlijke mensen in Deventer. Ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Tonnie uit Deventer.
__________________ Nine Eagles BravoIII,2x Blade MCX, Blade CX2, T-Rex 500,Blade mCPx Spectrum DX6i, Futaba FF7 | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Het is gewoon dom als je zo`n helikopter koopt zonder enige ervaring. Juist die benziners vragen wat meer kennis van zaken. Trekken aan het touwtje en vliegen maar ! Denk je dat het werkelijk zo is ? Hopelijk besef je nu dat dit een droom is.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 9 december 2010 Locatie: South west Netherlands Leeftijd: 41
|
Het was inderdaad dom om hem te vertrouwen maar als je als newbee face to face staat bij de verkoper en je zegt letterlijk dat je hem vertrouwt op zijn woord omdat je zelf geen ervaring hebt en hij zegt letterlijk dat hij een prima heli verkoopt in "concours" conditie dan kan het van mij dom zijn maar van hem is het dan achterbaks, opzettelijk en smerig. Laat ik daar even heel duidelijk in zijn. Nee, ik wist toen niets van de Benzin trainers (helies uberhaubt) net zo min als veel mensen die naar een "nette" garage gaan en geen bal weten van de technische werking van een auto maar er toch 1 kopen. Uiteindelijk vertrouwen die toch ook op wat de verkoper zegt. Maar goed, ik ben nu wel veel wijzer. Lagers en tandwielen zijn aan slijtage onderhevig en ja die moet je zo nu en dan eens vervangen maar een gescheurde tail pipe zo camoufleren met de beugel van de ondersteuningpipes is niet echt netjes, naast de scheuren in de zijplaten en de verbogen bodemplaat en een verkeerde tailservo en een kromme as. Uiteindelijk alles vervangen en nu heb ik dus feitelijk een nieuwe heli die lekker vliegt. Er is trouwens wel degelijk consumenten bescherming op dit civiele vlak maar ik heb dit pad niet bewandeld want dat kost redelijk veel tijd, energie en mogelijk een hoop frustratie. Het was een dure maar leerzame les. Gr. Rob
__________________ Vario Benzin Trainer/ Futaba FF10CG/ Thunder Tiger Mini Titan 325 SE/ Raptor 50 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| aankoop, e-flite, te koop, tweedehands |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |