![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Ja zender past rechtsboven
__________________ MQX, MCPX, KDS 450PRO, KDS 450S, GAUI 500X, Droidworx SkyJib 8 C182, Jetiger, Alphajet, MAJA, VAMP, Radian Pro, EPP-FPV, Spatz |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
|
Mooie koffer.. Zeker als er een zender en wat rommeltjes bij kan.. Dan gaan we ook maar zoeits regelen. Even eind van de maand afwachten want er is weer een behoorlijke hap geld uit mijn begroting verdwenen.. Maar de koffer staat op de lijst plus wat extra lipo's..
|
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Ik hoor de zee Leeftijd: 37
|
Dit is het filmpje van vanmiddag. Het is een beetje crappy kwaliteit met de keychaincam. Ik ben aan het sparen voor een Go Pro HD
__________________ Vriendelijke groet, Tijn Laatst gewijzigd door Tijn G.; 2 september 2011 om 18:32 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
|
Mijn plekken zijn te klein om echt zo te vliegen. Wel perfect om te hoveren en stukjes heen en weer te vliegen. En zover ben ik pas dus is voorlopig prima. Ik ga wel een keer een stukje rijden om een groter veld te vinden. Liefst wel een beetje in de buurt en liefst met zo min mogelijk publiek. Vind ik zelf prettiger en is ook veiliger.
|
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Citaat:
Met 4 lipo's moet je de hele dag kunnen vliegen. Ik laadt mijn 2200Mah zippy's in een half uur. Met de lader op de autoaccu. Met de HK met Esky motor kan ik wel 11 minuten vliegen, en met de HK met Turnigy motor ongeveer 6 min.
__________________ Vriendelijke groet, Tijn | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Vriendelijke groet, Tijn | |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Klopt maar de Gaui gaat straks per vlucht 2 x 2200 gebruiken in serie. Dus moet er wel een stel hebben. Ik bestel er eerst nog twee. Dan heb ik er vier en dan later nog een keer 2 erbij ofzo..
|
| | |
| | #45 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Timer is natuurlijk ook goed maar afhankelijk van je vliegstijl wisselt het verbruik en de vliegtijd ook, dit is een mooie failsafe dat je nooit onder een bepaald vooraf ingesteld voltage komt van de accu.
__________________ MQX, MCPX, KDS 450PRO, KDS 450S, GAUI 500X, Droidworx SkyJib 8 C182, Jetiger, Alphajet, MAJA, VAMP, Radian Pro, EPP-FPV, Spatz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |