![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Alan en curtis zijn inderdaad echt hele goede piloten. het enige grote verschil met tareq, is dat tareq van zijn vluchten een echte spectaculaire show maakt. Voor het publiek ziet dat er wel veel spectaculairder uit, en is inderdaad ook leuker om naar te kijken. Maar als je goed kijkt zitten er heeeel wat meer schoonheidsfoutjes in als dat je bij alan en curtis zult ontdekken En als je Tareq alleen afgelopen 3D masters hebt mee gemaakt, zul je wel anders over hem denken, omdat ie redelijk snel crashte, waaarom ? Volgens velen deed ie dat expres omdat ie er gewoon geen zin in had
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Een monstertruckerd tussen de F1 coureurs. Veel spektakel en kabaal maar een race rijden gaat niet lukken? Ik vond het, als heli leek, erg gaaf om te zien. Het liet bij mij iig een grotere indruk achter dan de andere twee top piloten.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
haha ja zoiets, ja hij is zeker wel goed hoor! ik denk dat die zoiezo toch wel bij de grote top hoort daar niet van, maar vergeleken met alan en curtis is die er nog ff niet Verder vind ik het er zelf ook veeeeel vetter uit zien hoor. Je blijft er iig langer geboeit naar kijken
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 januari 2009 Locatie: Merelbeke
| Citaat:
Maar vliegen kan ie wel... | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 26 januari 2009 Locatie: Merelbeke
|
Tareq doet weer waar ie voor gekomen is naar de AHSD: spectaculair rc heli vliegen .... en crashen (x2) APINE HELI SMACK DOWN 2011. Tareq Alsaadi 2flights - 2crash. Rec by UESE2 - YouTube Vraag blijft: vond ie het te leuk of niet leuk genoeg...!? |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
De mensen die wel eens met Tareq gesproken hebben, zullen ook weten dat ie werkelijk niks aan figuurtjes vind.. Hij gaat liever op zichzelf 6 minuten staan stickbangen.. Gewoon een stijl van vliegen. hij houd ervan om alles klein, en laag te vliegen, en bijvoorbeeld Szabo houd van grotere hoog/laag/ver/dichtbij figuren. Neem de gemiddelde 3d vlieger en je zult zien dat er veel herhalingen op verschillende variaties in zitten.. just the way it is.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
| Citaat:
Is inderdaad just the way it is.... Groet, Bert | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |